Počet nahlášených stížností: | 214 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednal jsem dle vaší reklamy Nano spray na opravu škrábanců na karoserii auta ale ten vůbec nefunguje.
Na ukázkových videi, je vidět, že na opravy není používán tento spray ale něco jiného, patrně příslušná barva, čeho jsem si nevšiml - docela dobrý podvod na budoucího zákazníka (asi si toho nevšiml nikdo).
Je asi nutné na tuto firmu upozornit Českou obchodní inspekci.
Objednávka č. 6542 č,f, 42106120 Nano spray na opravu laku SPREEING. Obdržel jsem CAR SPRAY nano coating agent.
Požaduji vrácení již zaplacených financí tj. 579 Kč. produkt je kdykoliv připravený k vrácení.
Pokud mi nebude vyhověno obrátím se s řešením na ČOI.
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel v tomto konkrétním případě žádat dodání nové věci. Není-li to možné, může spotřebitel od smlouvy odstoupit. Místo výše uvedených způsobů může spotřebitel taktéž žádat přiměřenou slevu.
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, omlouváme se za nepříjemnosti, všechny požadavky řešíme pečlivě ve prospěch zákazníka. Prosíme ozvěte se nám na email info@nakupdarek.cz, kde rádi vaší záležitost vyřešíme k vaší spokojenost. :)
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel nás informoval, že mu byly vráceny peníze. Z tohoto důvodu stížnost uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.