Počet nahlášených stížností: | 16 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, po nákupu lupy kterou jsem doma vyzkoušel a nevyhovovalo a chtěl jí po 2 dnech vrátit, měl jí jednou v ruce doma. Tak to prý není možný. Je to jak podvod, že pokud není koupena online nejde nic udělat. Příště se raději zeptat jestli to půjde vrátit na místě ať nenaletíte na tenhle scam.
Lupa zakoupené na Černém mostě
Rád bych o jednoduché vrácení peněz, smažu všechny špatné recenze a nebudu podnik pomlouvat. Děkuji
|
Tweet |
Při nákupu zboží v kamenném obchodě lze věc vrátit pouze v případě, že vykazuje vady. V takovém případě v rámci reklamace má spotřebitel právo na opravu věci (i), dodání nové věci bez (ii), přiměřenou slevu (iii) a není-li žádná z předchozích variant možná nebo vhodná, pak může spotřebitel od smlouvy odstoupit a strany si vrátí vzájemné plnění.
Pokud zakoupená věc není vadná, není možné se domáhat vrácení peněz.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.