Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobrý den, je možné zajistit síť, aby k výpadkům nedocházelo až 3x týdně? Pracuji z domu a poslední měsíc vypádává internet tak často, že musím mít náhradní kancelář na jiném místě.
Na oficíálních strankach neni nikdy vypadek hlasen, dnes vypadky pravidelne od 14:00, kratkodobe, ale od 16:30 do ted 17:44 internet nefunguje…
Lokalita: Obeciny 3051, Zlín
Děkuji za jakekoliv vyjadreni.
Internet
Netusim jak zajistit, aby nedochazelo k vypadkum site..
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít ve sjednané kvalitě nebo ji bylo možné využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, paní Lízalová, mrzí mě, vzniklé komplikace. K výpadkům, bohužel, docházet může, neboť jim nedokáže zabránit sebelepší technologie a zcela bezchybné fungování služeb není schopen garantovat žádný poskytovatel. Chtěla bych Vás však ujistit o tom, že provádíme pravidelné kontroly našich rozvodů, hlavních stanic i celého technického zázemí, čímž se snažíme vznik jakýchkoli závad co nejvíce eliminovat. V souvislosti s touto údržbou může také z technických nebo provozních důvodů někdy dojít na nezbytně nutnou dobu k omezení nebo přerušení poskytování služeb.
Bohužel ale není v našich silách detekovat všechny závady, a proto je nutná i spolupráce z Vaší strany, kdy nám nahlásíte každé přerušení nebo omezení dodávky služeb neprodleně po zjištění závady.
Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.