Počet nahlášených stížností: | 10 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Po krátké době reálného užívání trampolíny (pár týdnů) nám popraskaly švy, rozpáral se zip, rozlámaly umělohmotné karabinky a odpáraly další různé části na ochranné síti. Kromě toho se ukázaly i závady na ochranném polštáři, ale s těmi jsme se sami smířili. Trampolínu jsme kupovali koncem jednoho léta, jen jsme ji vyzkoušeli a za pár týdnů schovali na zimu, jakmile jsme ale znovu další sezonu začali používat začaly vady postupně vznikat a do konce léta byla síť prakticky neochranná. Sice jsme po předchozí domluvě mohli zaslat jen vadné části zboží k reklamaci, tudíž jsem měla radost, že nám tato firma vychází vstříc. Ale brzy mě radost přešla. Zamítnutá reklamace byla samozřejmě z důvodů toho, že jsme si to způsobili sami. Máme malé děti, které by svou silou nebo vahou nebyly schopny nic z toho zapříčinit. Pokud prodávám nějaké zboží pro jisté účely, mělo by být z materiálů, které alespoň ty 2 roky záruční doby předpokládané zatížení zvládne. Pokud nezvládne, tak prodávající by měl převzít zodpovědnost za to, že takový nekvalitní produkt prodává a nezneužívat formulací typu "opotřebení", "zacházení spotřebitele" apod.
Trampolína sama o sobě nemá další vady (prozatím). Dá se používat, ale ochranná síť nezajišťuje dokonalou ochranu zvláště menším dětem, které mi z trampolíny mohou nezapnutým zipem vypadnout ven.
Již v zadání reklamace jsem chtěla opravu, nebo výměnu vadné části trampolíny.
|
Tweet |
Spotřebitel může uplatnit reklamaci pro vadu, která se vyskytne na zboží v záruční době, která činí 24 měsíců od převzetí věci. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení a mechanické poškození věci. Je-li mezi stranami spor o tom, zda se jedná o vadu nebo o běžné opotřebení a strany se nijak nedomluví, doporučujeme spotřebiteli, aby si nechal vypracovat znalecký posudek, pokud je přesvědčený, že se o vadu jedná. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného.
Dobrý den,
dle posouzení autorizovaného servisu a fotodokumentace kterou máme k dispozici se jedná o mechanické poškození výrobku a proto nelze uznat tuto reklamaci na záruku. V rámci dobrého jména naší firmy Vám můžeme nabídnou kompromisní řešení tohoto problému. Pokud máte zájem o toto řešení, tak nás prosím kontaktujte na emailové adrese reklamace@zasobovani.cz.
S pozdravem
Martin Plicka
Zásobování, a.s.
Vzhledem k tomu, že spotřebitel již dlouhou dobu nereaguje, prosíme o doplnění informací o tom, v jaké fázi se stížnost nachází. Pokud spotřebitel nezašle doplňující informace do týdne, budeme nuceni stížnost uzavřít.
Hodnocení: