Společnost


Zásobování a.s.

Počet nahlášených stížností:10
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

83%
17%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#5992Zamítnutá reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 23 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
17.02.2015, před 10 lety

František Lízal

Znění stížnosti

Po krátké době reálného užívání trampolíny (pár týdnů) nám popraskaly švy, rozpáral se zip, rozlámaly umělohmotné karabinky a odpáraly další různé části na ochranné síti. Kromě toho se ukázaly i závady na ochranném polštáři, ale s těmi jsme se sami smířili. Trampolínu jsme kupovali koncem jednoho léta, jen jsme ji vyzkoušeli a za pár týdnů schovali na zimu, jakmile jsme ale znovu další sezonu začali používat začaly vady postupně vznikat a do konce léta byla síť prakticky neochranná. Sice jsme po předchozí domluvě mohli zaslat jen vadné části zboží k reklamaci, tudíž jsem měla radost, že nám tato firma vychází vstříc. Ale brzy mě radost přešla. Zamítnutá reklamace byla samozřejmě z důvodů toho, že jsme si to způsobili sami. Máme malé děti, které by svou silou nebo vahou nebyly schopny nic z toho zapříčinit. Pokud prodávám nějaké zboží pro jisté účely, mělo by být z materiálů, které alespoň ty 2 roky záruční doby předpokládané zatížení zvládne. Pokud nezvládne, tak prodávající by měl převzít zodpovědnost za to, že takový nekvalitní produkt prodává a nezneužívat formulací typu "opotřebení", "zacházení spotřebitele" apod.


Produkt

Trampolína sama o sobě nemá další vady (prozatím). Dá se používat, ale ochranná síť nezajišťuje dokonalou ochranu zvláště menším dětem, které mi z trampolíny mohou nezapnutým zipem vypadnout ven.


Požadované řešení

Již v zadání reklamace jsem chtěla opravu, nebo výměnu vadné části trampolíny.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.3.2015 15:32, před 10 lety

Spotřebitel může uplatnit reklamaci pro vadu, která se vyskytne na zboží v záruční době, která činí 24 měsíců od převzetí věci. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení a mechanické poškození věci. Je-li mezi stranami spor o tom, zda se jedná o vadu nebo o běžné opotřebení a strany se nijak nedomluví, doporučujeme spotřebiteli, aby si nechal vypracovat znalecký posudek, pokud je přesvědčený, že se o vadu jedná. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.3.2015 10:25, před 10 lety

Dobrý den,

dle posouzení autorizovaného servisu a fotodokumentace kterou máme k dispozici se jedná o mechanické poškození výrobku a proto nelze uznat tuto reklamaci na záruku. V rámci dobrého jména naší firmy Vám můžeme nabídnou kompromisní řešení tohoto problému. Pokud máte zájem o toto řešení, tak nás prosím kontaktujte na emailové adrese reklamace@zasobovani.cz.

S pozdravem
Martin Plicka
Zásobování, a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.5.2015 12:13, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že spotřebitel již dlouhou dobu nereaguje, prosíme o doplnění informací o tom, v jaké fázi se stížnost nachází. Pokud spotřebitel nezašle doplňující informace do týdne, budeme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
10.5.2015 22:31, před 10 lety


František Lízal

Hodnocení: