Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den tady Sabina hlavatá
Dnes 16.8.2022 jsem chtěla jet vlakem z Prahy hl.n. 19:17 do Olomouce hl.n. Vozem 1019 který měl zpoždění víc jak 2 hodiny dostávala jsem 3 SMS že zpožděním 30,50.70. Minut volala jsem na číslo 222 222 221 a paní mě řekla že vlak bude mít zpoždění a že neví kdy bude na nádraží po druhé jsem volala a paní mě řekla že bude na nádraží ale neví kde vola
Jsem po třetí (po dvou minutách) a paní řekla že vlak už jel a informační tabuli nic nebilo napsaný že vlak už jel ani že přijede na nástupiště chtěla bych vrátit peníze 388 Kč na účet.
1019 vůz Praha - Bohumín 19:17 Praha hl.n. Směr olomouc hl. n.
Chtěla bych vrátit prosím peníze na účet 388 Kč ihned Sabina hlavatá číslo jízdenky 1325186990
|
Tweet |
Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.
Nejefektivnějším řešením je dle našeho názoru žádost o přiměřenou náhradu nákladu spojených se zajištěním náhradní dopravy do dané destinace, případně o vrácení části ceny jízdného, které odpovídá úseku, na kterém dopravce neposkytl smluvenou přepravu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.