Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:371
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#59925Neuznané storno

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 29 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.08.2022, před 2 lety

Sabina Hlavatá

Znění stížnosti

Dobrý den tady Sabina hlavatá

Dnes 16.8.2022 jsem chtěla jet vlakem z Prahy hl.n. 19:17 do Olomouce hl.n. Vozem 1019 který měl zpoždění víc jak 2 hodiny dostávala jsem 3 SMS že zpožděním 30,50.70. Minut volala jsem na číslo 222 222 221 a paní mě řekla že vlak bude mít zpoždění a že neví kdy bude na nádraží po druhé jsem volala a paní mě řekla že bude na nádraží ale neví kde vola
Jsem po třetí (po dvou minutách) a paní řekla že vlak už jel a informační tabuli nic nebilo napsaný že vlak už jel ani že přijede na nástupiště chtěla bych vrátit peníze 388 Kč na účet.


Produkt

1019 vůz Praha - Bohumín 19:17 Praha hl.n. Směr olomouc hl. n.


Požadované řešení

Chtěla bych vrátit prosím peníze na účet 388 Kč ihned Sabina hlavatá číslo jízdenky 1325186990


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.8.2022 15:04, před 2 lety

Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.

Nejefektivnějším řešením je dle našeho názoru žádost o přiměřenou náhradu nákladu spojených se zajištěním náhradní dopravy do dané destinace, případně o vrácení části ceny jízdného, které odpovídá úseku, na kterém dopravce neposkytl smluvenou přepravu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.12.2022 13:57, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.