Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#59928Autobus XS2 nepřišel v danou hodinu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 dny 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.08.2022, před 2 lety

Jaroslava Dvoriščáková

Znění stížnosti

Dobrý večer, chci podat stížnost. Autobus nepřijel na zastávku Mstětice směr Hl.nádraží v 22:08. Už druhý den !!! Byla sem tam v 22:03 a autobus nedorazil,přijel až ve 22:38 co mnel přijet. Chápu že to je náhradní doprava ale kdyby mnel spoždeni tak to pochopim, nepřišel vůbec. Prosím o vyřešení děkuji. S pozdravem Dvoriščáková


Produkt

Autobus XS2 smer Hl. nádraží


Požadované řešení

Prosím o řešení situace.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.8.2022 15:18, před 2 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.