Společnost


DEICHMANN-OBUV s.r.o.

Počet nahlášených stížností:123
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#59931Vrácení nenošené obuvi a chování zaměstnankyně.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 dny 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.08.2022, před 2 lety

Hana Doubková

Znění stížnosti

Vážený Deichmanne,
V loňském roce, jsem si u Vás na eshopu zakoupila dva páry bot Graceland (černé a bílé sandály) v celkové hodnotě 1298,- Kč. Pak jsem tu až do zimy nebyla, takže na jejich nošení přišla řada až letos. Doma jsem si je oboje vyzkoušela a zjistil jsem, že mi pocitově nesedí, jelikož mi v nich klouže noha. Na tento email jsem Vám psala dotaz, zda je mohu vrátit. Přišla mi odpověď, že nenošené a nepoškození zboží mohu spolu s formulářem na odstoupení od smlouvy vrátit neomezeně a v jakémkoliv Vašem obchodě. Následující den, jsem takto učinila v prodejně Deichmann Area Bory Sukova a chování s jakým jsem se setkala, jsem dlouho neviděla. Už při příchodu k pokladně byla paní prodavačka - Milada (příjmení jsem bohužel nestihla zaznamenat) nepříjemná a to ještě ani nevěděla o co se jedná. Následně jsem jí sdělila, že mám dvoje nenošené boty a chtěla bych je vrátit. Boty zběžně prohlédla a s výsměchem mi sdělila, že jeden pár je 100% nošený, že mi ho zpátky nevezme a hodila je zpátky do té krabice. Tak jsem jí sdělila, že boty jsem si vyzkoušela doma a pouze se v nich prošla po terase, abych věděla jak mi budou. Ona mi opět řekla, že se s ní nemám hádat, že to je na 100% nošené. Pak se mě zeptala proč se vracím, sdělila jsem jí důvod a ona mi odsekla, že to že mi to nesedí, není její problém a že jsem si je neměla kupovat. Argumentu, že jsem je koupila na eshopu a že jsem nemohla vědět, že mi nebudou sedět se pouze vysmála. Následně mi sdělila, že mi vrátí pouze druhý pár, tak jsem jí předložila vyplněný formulář na odstoupení od smlouvy a ona se mě zeptala co to má jako být. Sdělila jsem jí, že jsem k Vám psala a že jsem tento papír měla vyplnit a jít s ním boty vrátit. Paní prodavačka mi opět velmi mile sdělila, že cituji: to je blbost, žádný takový papír se nevyplňuje, jsem tady spoustu let a ještě nikdy jsem to neviděla. Následně mi tedy vrátila peníze za ten druhý pár. Až doma jsem přišla na to, že mi podle účtenky měla vrátit částku 649,- Kč a na účet mi přišlo pouze 600,- Kč. Potom mi znovu sdělila, že by mi mělo dojít, že nošená obuv se nemá vracet a s těmito slovy mě z obchodu vypakovala a to celé za přítomnosti pána z ochranky, který mi celou dobu stál za zády, jako kdybych byla nějaký zločinec. Výše popsané chování je naprosto nepřípustné. Celou dobu jsem s paní prodavačkou jednala slušně, ačkoliv ona se chovala - velmi slušně řečeno jako kráva.


Produkt

Dámské černé a bíle sandály Graceland v celkové ceně 1298,- Kč.


Požadované řešení

Vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.8.2022 15:42, před 2 lety

Spotřebitel při odstoupení od smlouvy odpovídá dle § 1833 občanského zákoníku prodávajícímu pouze za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. Tento neurčitý pojem ("nakládání jinak, než je nutné s ohledem na povahu a vlastnosti zboží") je nutné vykládat euro konformním způsobem. Prodávající je tedy dle našeho názoru oprávněn snížit poměrně cenu zboží tehdy, nakládal-li s ním spotřebitel jinak, než jak by s ním mohl nakládat v kamenné provozovně (k tomu blíže viz bod 47 Preambule ke směrnici 2011/83/EU, dostupná z: https://eur-lex.europa.eu/legal-content/CS/TXT/PDF/?uri=CELEX:32011L0083&from=EN).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, jež je založena na principu dobrovolnosti. Přesto nám poskytla alespoň obecné vyjádření, které připojujeme níže.

"V případě zájmu poskytnutí zpětné vazby na společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. můžete učinit na e-mailové adrese service-cz@deichmann.com, případně prostřednictvím kontaktního formuláře na internetových stránkách www.deichmann.com. Děkujeme."

Z výše uvedeného důvodu stížnost uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.