Společnost


Alpha Internet Services GmbH

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#59932Neoprávněně naúčtovaný poplatek a vymáhání dluhu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 dny 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.08.2022, před 2 lety

Ivana Sedláková

Znění stížnosti

Dobrý den.
6.8.2021 jsem si koupila členství ve společnosti 50slove na 1 rok a zaplatila 5194,80kč. Své členství jsem nechtěla prodlužovat na další rok, a tak jsem letos v srpnu další poplatek společnosti neposlala,v bláhovém domnění, že to tak stačí. Bohužel jsem si nevšimla, že členství se musí řádně ukončit 8 týdnů před termínem 6.8 2022(moje hloupá chyba) a tak mi 15.8.2022 od společnosti 50slove přišel podivný mail, že se jim nepodařilo strhnout poslední poplatek za členství v celkové výši 10394,76kč za můj počáteční poplatek. Včetně manipulačních poplatků 750kč na mě chtějí splatit dluh ve výši 11144,76kč. Jako odesilatel je podepsán J. N. Hned jsem poslala stížnost na jejich zákaznickou podporu@50slove.cz, že mailu nerozumím, že jsem loňskou částku 5194,80kč řádně zaplatila a nevím proto, kde se vzal tento dvojnásobek. Odpověď jsem nedostala a tak jsem celý poplatek 11144,76kč ve strachu z dluhů zaplatila. Dnes jsem našla vás a proto se na vás obracím s prosbou o pomoc. Prosím o prošetření tohoto případu a také o pomoc při ukončení členství ve 50slove, protože to určitě nebude jednoduché.
Děkuju.
S pozdravem Ivana Sedláková


Produkt

Zaplacena částka 5194,80kč. Datum zaúčtování 8.8.2021, datum transakce 6.8.2021, VS 6082021, KS 1178,, Místo transakce 50slove.cz AIS GmbH AT, Typ transakce-platba kartou, ID transakce 0808511000978


Požadované řešení

Prosím společnost 50slove o vrácení částky 5 194,80 Kč.
Děkuju.
Ivana Sedláková


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.8.2022 15:55, před 2 lety

Doporučujeme spotřebiteli smlouvu vypovědět. Výpověď musí být dle obchodních podmínek společnosti provedena faxem (dle našeho názoru v současné době postačí doporučený dopis s dodejkou). Adresa společnosti: Alpha Internet Services GmbH, Landstraßer Hauptstraße 71/2, 1030 Wien, Austria

Fax: +43 (0) 512 2191 00665

Zrušení musí obsahovat následující informace pro identifikaci uživatele: e-mailovou adresu (se kterou se uživatel zaregistroval) a uživatelské jméno. Měla by obsahovat také následující informace: jméno a příjmení, adresa, důvod ukončení. Výpověď musí být osobně podepsána. Veškeré zrušení bude písemně potvrzeno operátorem na e-mailovou adresu dané při registraci. V případě pochybností musí účastník prokázat, že poslal výpověď nebo obdržel potvrzení o ukončení.

Pokud nebyl spotřebitel v rámci registračního procesu společností řádně poučen o trvání závazku, způsobu jeho ukončení či o ceně, za kterou je služba poskytována, mohl by podle našeho názoru rovněž namítat, že byl společností uveden v omyl o rozhodující okolnosti. Je-li spotřebitel uveden v omyl, je jeho právní jednání neplatné.

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží (v tomto případě by se jednalo o prokázání bezdůvodného obohacení ve výši platby za roční členství), může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Rakousku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.8.2022 18:07, před 2 lety

Spotřebitelka nás informovala, že stížnost byla vyřešena - uzavíráme ji tedy s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.