Společnost


General Energy a.s.

Počet nahlášených stížností:40
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#59933Vyúčtování plynu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 29 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
17.08.2022, před 2 lety

Barbora Bacikova

Znění stížnosti

Dobrý den prosím o reklamací v dodávce plynu za období 11.8.2021-20.3.2022.purocni vyúčtování spotřeba byla poloviční ,kotel nový topilo se Jendo prosince dům byl 3 měsíce neobydlený.Prosim o ověření spotřebu plynu vůbec to nesouhlasí aby jsem protopilsa 34048,34 Kč za 4mesice.cislo smlouvy je 6000059076 Vacínova Barbora Podvojná 729 Bohumín Skřečoň.Snazila jsem se vás kontaktovat ale marně.Dekuji za vyřízení Bacikova


Produkt

Zákaznické číslo 6000059076


Požadované řešení

Vyúčtování plynu za období 11.8.2021-20.32022.prosim znovu o ověření malá spotřeba velký nedoplatek.V minulosti nebyla žádné problémy s vyuctovanim


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.8.2022 16:01, před 2 lety

Pokud spotřebitel nesouhlasí se zaslaným vyúčtováním, měl by uplatnit reklamaci. V takovém případě je společnost povinna reklamaci vyřídit a písemně informovat spotřebitele o vyřízení reklamace do 15 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace.

Za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování dodávky plynu náleží spotřebiteli náhrada ve výši 750 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 7 500 Kč.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, může se obrátit na Energetický regulační úřad, jenž rozhoduje spory mezi spotřebiteli a obchodníky o splnění povinností ze smluv, jejichž předmětem je dodávka nebo distribuce elektřiny, plynu nebo tepelné energie.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.12.2022 13:59, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.