Počet nahlášených stížností: | 40 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den prosím o reklamací v dodávce plynu za období 11.8.2021-20.3.2022.purocni vyúčtování spotřeba byla poloviční ,kotel nový topilo se Jendo prosince dům byl 3 měsíce neobydlený.Prosim o ověření spotřebu plynu vůbec to nesouhlasí aby jsem protopilsa 34048,34 Kč za 4mesice.cislo smlouvy je 6000059076 Vacínova Barbora Podvojná 729 Bohumín Skřečoň.Snazila jsem se vás kontaktovat ale marně.Dekuji za vyřízení Bacikova
Zákaznické číslo 6000059076
Vyúčtování plynu za období 11.8.2021-20.32022.prosim znovu o ověření malá spotřeba velký nedoplatek.V minulosti nebyla žádné problémy s vyuctovanim
|
Tweet |
Pokud spotřebitel nesouhlasí se zaslaným vyúčtováním, měl by uplatnit reklamaci. V takovém případě je společnost povinna reklamaci vyřídit a písemně informovat spotřebitele o vyřízení reklamace do 15 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace.
Za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování dodávky plynu náleží spotřebiteli náhrada ve výši 750 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 7 500 Kč.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, může se obrátit na Energetický regulační úřad, jenž rozhoduje spory mezi spotřebiteli a obchodníky o splnění povinností ze smluv, jejichž předmětem je dodávka nebo distribuce elektřiny, plynu nebo tepelné energie.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.