Počet nahlášených stížností: | 216 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
již 3.7.22 jsme si objednali u společnosti Bonky CZ tričko, které jsme hned zaplatili. Píší, že obvyklá doba dodání je 10-40 pracovních dní. Balíček stále nedorazil, když napíšu email, přijde mi pokaždé stejná odpověď o obvyklé době dodání atd. je tam nastavený automatický email. Když se ptám na konkrétní číslo objednávky, píše mi to stále, že objednávka nemá přiřazeno číslo. Nevím na koho se obrátit, jiný kontakt, naž mailový tam není. A ať napíšu jakýkoliv email přijde mi ta stejná odpověď z automatu.
Vtipné dámské tričko Stranger Thing - 5, vel. S
Požaduji vrácení peněz zpět na účet.
|
Tweet |
Česká obchodní inspekce na webové stránce Rizikové e-shopy varuje hned před sedmnácti takovými obchody:
Meek.cz, Lapert.cz, Coffeeboy.cz, Zasilkonos.cz, Beliamo.cz, Suprisimo.sk, Bonky.sk, Booho.sk, Rivio.cz, Booho.cz, Balando.cz, Mnaulo.cz, Bonky.cz, Vsevakci.cz, Lumeo.cz, Lunzo.cz, Velomont.com.
Česká obchodní inspekce registruje vysoký počet stížností, které se provozovatele internetových stránek týkají. Podle informací uvedených na internetových stránkách nejde o klasický e-shop, ale o „virtuální galerii“, jejímž prostřednictvím údajně zboží nabízejí externí subjekty. Obvykle se má jednat o společnosti se sídlem v Číně nebo v jiných asijských zemích, u nichž je pro spotřebitele obtížné ověřit jejich existenci a důvěryhodnost. ČOI registruje stížnosti na dodání zboží s velkou časovou prodlevou, případně nedodání zboží vůbec. Je-li dostupnost označena např. výrazem „skladem u dodavatele“, může to v praxi znamenat, že zboží se nachází v Číně a bude doručeno až za několik týdnů či měsíců. Řešení reklamací a/nebo vracení zboží může být pro spotřebitele obtížné. Případný nákup na těchto internetových stránkách doporučujeme důkladně uvážit a před jeho provedením velmi podrobně zkontrolovat dodací lhůty, obchodní podmínky a identitu a důvěryhodnost externího prodávajícího.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.