Počet nahlášených stížností: | 106 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 3.8. přišla SMS, že jsem si objednala předpsatné na Mobile - Maestro za 99,- Kč za týden. Žádnou službu jsem si však neobjednala. Nyní už mi po 3. přišla SMS, že platbu nebylo možné provést (naštěstí).
Ale žádnou službu jsem neobjednávala. Mám strach, aby pak neúčtovali nějaké penále, apod. Službu nelze nikde zrušit.
Prosím tedy o okamžité zrušení. Děkuji.
jedná se o službu CreativeCliks - mobile maestro
okamžité zrušení služby a tedy i předplatného, které jsem neobjednala.
|
Tweet |
Spotřebitel je povinen hradit jen zboží a služby, které si prokazatelně objednal. Jestliže tak neučinil, neměl by mít povinnost platit. Důkazní břemeno ohledně objednání nese společnost - ta musí prokázat, že k objednávce došlo a zároveň také to, že nějakým způsobem plnila (vykonávala to, za co jí spotřebitel platil).
Často platí, že při zablokování plateb dojde ke zrušení služby, avšak doporučujeme kontaktovat také přímo společnost, protože by mohlo dojít k situaci, kdy bude spotřebiteli narůstat dlužná částka.
Vzhledem k tomu, že se jedná pravděpodobně o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/co-je-to-plat-mobilem.
Spotřebitelka nás informovala, že jí společnost s žádostí vyhověla. Stížnost proto uzavíráme s dosažením dohody.