Počet nahlášených stížností: | 124 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Na začátku měsíce června mi sdělilo mé vybrané ubytování, které nabízel Booking.com, že je již od ledna 2022 rezervované a mám tedy zrušit rezervaci a najít si jiné ubytování, na což jsem přistoupila, zejména, když se mi Booking.com omluvil a sdělil mi, že mi pak rozdíl v ceně vrátí. Bohužel se mi již nepodařilo najít ubytování za původní cenu a tak jsem je po návratu z dovolené oslovila.
Nejprve formou zprávy na mujbooking.com, ale tam mi sdělili, že to bylo postoupeno dále a že se mi někdo ozve, což se nestalo a zprávy s Chatem přestaly být editovatelné. Pokusila jsem se tedy dovolat na zákaznický servis, kde mi operátorka poslala email, abych doklady zaslala, aby se tím mohli zabývat. Ani po 10 dnech jsem nedostala žádnou odpověď. Dnes jsem se je pokusila kontaktovat opakovaně, ale jakmile operátorka zjistila proč volám, sdělila mi, že si dohledá doklady a vyřešíme to,ať počkám na lince, která pak byla asi po 30 minutách ze strany zákaznického centra ukončena.
Takže takhle tedy společnost Booking.com řeší své chyby. Nevím teď jak dál postupovat, zda se mám obrátit na společnosti písemně, a nebo je to ztráta času. Dovolat se na zákaznickou linku trvá téměř hodinu....:-(((
Doklady z nového ubytování i původní čísla rezervace, včetně PIN jsem zaslala do e-mailu na zákaznické centrum.
Doklady z nového ubytování i původní čísla rezervace, včetně PIN jsem zaslala do e-mailu na zákaznické centrum.
Vrácení finančního rozdílu,který vznikl v důsledku toho, že jsem musela zrušit původní ubytování kvůli chybě Booking.com
|
Tweet |
Společnost je v tomto případě vázána nejen tím, že dala slib uhrazení rozdílu v ceně ubytování (§ 3 občanského zákoníku), ale její odpovědnost vyplývá z titulu odpovědnosti za vadně poskytnutou službu.
Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.