Počet nahlášených stížností: | 52 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, dne 17.08.2022 ve 12:00 jsem měl objednaného zámečníka
k nám do firmy na výměnu zámku u poštovní chránky. Pán zámečník
měl zpoždění asi hodinu kvůli silniční kontrole. Zámečník se blížil, a
přijel. Zeptal jsem se, jaké jsou možnosti platby, protože bych chtěl aby
náklady uhradila firma formou faktury. Pán mi vysvětlil, že platba jde
pouze hotově. Rozhodl jsem se jet vybrat peníze do bankomatu, nacož
mě pán zastavil že můžeme pouze spolu. Tak jsem tedy čekal. Jakmile
zámek provrtal, tak říkal, že bude potřebovat OP a bude to stát 3100,-
Kč. Zeptal jsem se poté na ten zámek kdy ho vymění, pán mi řekl že mi
po telefonu říkal, že zámky u sebe nevozí... (Přitom mi po dispečinku
bylo sděleno, že nemusím zjištovat zámek, protože zámečníci si je vozí
všude sebou). Jakmile jsem řekl, že nebudu platit nesmyslnou cenu
3100,- za provrtání zámku, tak mě začal napadat, co si to dovoluji atd.
(Pokud bych nezavolal kolegu, tak by mě napadl fyzicky). Peníze jsem
mu ze strachu bohužel předal a pán nasedl do auta. Já si uvědomil, že
nemám žádný doklad, tak jsem na pána zavolal a doklady mi tedy dodal
(viz. příloha). Firma nemá na stránkách ani ceník a bohužel je stránku
těžké vyhledat. Chtěl bych to řešit z důvodu
více obvinění na danou firmu ze strany spotřebitelů.
https://zamecnik-24.cz
Kompenzace, ale hlavně varování
|
Tweet |
Stanovování ceny je věcí podnikajícího subjektu, který přitom však musí respektovat obecně závazné právní předpisy. O neúměrné zkrácení by se mohlo jednat zásadně v situaci, pokud by cena byla o polovinu vyšší, než je cena obvyklá v témže místě a v témže čase za tutéž službu.
Zkrácená strana může požadovat zrušení smlouvy a navrácení všeho do původního stavu, ledaže jí druhá strana doplní, oč byla zkrácena, se zřetelem k ceně obvyklé v době a místě uzavření smlouvy.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.