Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#5995Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.02.2015, před 10 lety

Hana Odehnalová

Znění stížnosti

Zakoupili jsme v 12/2013 sušičku, kterou jsme postupně 4x reklamovali. Chladservis uznal čtyři reklamace, při čtvrté, kterou jsme nahlásili 12/2015 nám doporučili opravu odmítnout a požádat o vrácení peněz nebo výměnu výrobku. Společnost Mall však čtvrtou reklamaci neuznala, a to na základě technika, kterou naši sušičku nikdy neviděl. Navíc toto řešení nám doporučila i paní na zákaznické lince. Bohužel Mall trvá na špatné údržbě, přestože technik sdělil, že se jedná o jednu z častých oprav u tohoto typy sušičky, díky konstrukci výrobku. Obrátíme se na soud. Velmi špatná komunikace, přestože každou odpověď začínají velmi mile slovy: je nám líto...


Produkt

sušička AEG T75470AH


Požadované řešení

výměna zboží nebo navrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.3.2015 15:48, před 10 lety

Jedná-li se o totožnou vadu, lze po prodejci žádat vysvětlení, z jakého důvodu byly předchozí reklamace uznány, a třetí byla zamítnuta. V konkrétním případě tedy, v čem je spatřována nesprávná údržba, pokud technik čtvrtou reklamaci potvrdil a vada má stejné projevy a již třikrát byla v rámci reklamace odstraněna. Uplatňuje-li spotřebitel reklamaci čtvrté vady, může vznést požadavek na odstoupení od kupní smlouvy. Uznáním reklamace se tento požadavek stává pro prodejce závazným. Pokud reklamace byla uznána osobou, která je určena k opravě v potvrzení o právu ze záruky, měla by společnost toto rozhodnutí respektovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.3.2015 08:27, před 10 lety

Vážená paní Odehnalová, kontaktuji Vás jménem společnosti Mall.cz. Prosím kontaktujte mne se zprávou a číslem objednávky či reklamace na emailové adrese overeno@mall.cz. Celou záležitost prověřím a ráda pomohu.

Veronika,
Mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
6.3.2015 07:30, před 10 lety


Hana Odehnalová

Zasláno požadované info na overeno@mall.cz. Počkám na odezvu
Hana Odehnalová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.3.2015 08:24, před 10 lety

Vážená paní Odehnalová,

potvrzuji přijetí emailové zprávy. Celou záležitost projednám a budu Vás emailem informovat.

Veronika,
Mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
28.4.2015 21:16, před 10 lety


Hana Odehnalová

Hodnocení:

Komentář: Reklamace nebyla uznána, čtvrtou reklamaci uznanou technikem, společnost zamítla jako špatnou údržbu.:-( Po této zkušenosti již nic nezakoupím od společnosti Mall.