Společnost


Leoš Kusý

Počet nahlášených stížností:38
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#5997Obchod nechce vrátit peníze za vrácené zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 27 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
18.02.2015, před 10 lety

Alena Štecherová

Znění stížnosti

Dne 16. 11. 2014 jsem zakoupila kulmu v tomto obchodě za 1.583 Kč. Kulma stále nepřicházela,dne 3.12. jsem se rozhodla objednávku stornovat.Napsali mi, že zboží vrátí zpět do skladu a peníze mi vráti.Peníze stále nepřicházely.Na emaily neodpovídali,telefony nebrali. Na začátku ledna mi najednou přišlo beze slova zboží,které jsem stornovala.Opět jsem několikrát psala, že chci vrátit peníze,storno zboží mi potvrdili.Dne 8.1.mi napsali,ať zboží zašlu zpět, že mi do týdne po přijetí vrátí peníze.Opět se nic nedělo,opět nereagovali na emaily ani telefony.28.1.mi napsali,že teprve zboží obdrželi(pochybuju že to poštou trvalo 20 dní) a že peníze vrátí na účet. Dnes je 18.2.a peníze nikde.Opět žádná odpověď na email ani na telefon.


Produkt

Kulma Babyliss PRO BAB 2665E


Požadované řešení

Chci vrátit zpět své peníze 1.583 CZK za stornované zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.2.2015 15:37, před 10 lety

Jestliže spotřebitelka od smlouvy odstoupila z důvodu prodlení s dodáním věci, smlouva se od počátku ruší a strany si mají vrátit, co vzájemně plnily. V tomto případě doporučujeme zaslat prodávajícímu písemně s dodejkou tzv. předžalobní výzvu podle § 142a občanského soudního řádu a určit prodávajícímu alespoň 7denní lhůtu k vrácení peněz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.7.2015 13:34, před 9 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.