Počet nahlášených stížností: | 38 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 16. 11. 2014 jsem zakoupila kulmu v tomto obchodě za 1.583 Kč. Kulma stále nepřicházela,dne 3.12. jsem se rozhodla objednávku stornovat.Napsali mi, že zboží vrátí zpět do skladu a peníze mi vráti.Peníze stále nepřicházely.Na emaily neodpovídali,telefony nebrali. Na začátku ledna mi najednou přišlo beze slova zboží,které jsem stornovala.Opět jsem několikrát psala, že chci vrátit peníze,storno zboží mi potvrdili.Dne 8.1.mi napsali,ať zboží zašlu zpět, že mi do týdne po přijetí vrátí peníze.Opět se nic nedělo,opět nereagovali na emaily ani telefony.28.1.mi napsali,že teprve zboží obdrželi(pochybuju že to poštou trvalo 20 dní) a že peníze vrátí na účet. Dnes je 18.2.a peníze nikde.Opět žádná odpověď na email ani na telefon.
Kulma Babyliss PRO BAB 2665E
Chci vrátit zpět své peníze 1.583 CZK za stornované zboží.
|
Tweet |
Jestliže spotřebitelka od smlouvy odstoupila z důvodu prodlení s dodáním věci, smlouva se od počátku ruší a strany si mají vrátit, co vzájemně plnily. V tomto případě doporučujeme zaslat prodávajícímu písemně s dodejkou tzv. předžalobní výzvu podle § 142a občanského soudního řádu a určit prodávajícímu alespoň 7denní lhůtu k vrácení peněz.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.