Společnost


Allianz pojišťovna, a.s.

Počet nahlášených stížností:96
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#59975Nepřipsané platby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 1 den 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.08.2022, před 2 lety

Marketa Hanakova

Znění stížnosti

Povinné ručení platím již nekolik let převodem z účtu v Eur mimo, který je z banky mimo ČR. Již po několikáté mě Allianz po několika týdnech nedohledala platbu a posléze mi oznámila, že dlužím. Absolutně nereagují na mé emailové vyzváni, a dále důkazy o platbě! Nevím jak to řešit.


Produkt

Osobní automobil škoda *** a číslo smlouvy ***


Požadované řešení

Neokradat zákazníka s jako chybami, že dohledána platba, je ta , co už byla zaplacena, a požadovat uhrazení již uhrazene platby. Byt vice kompetentní.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2022 14:04, před 2 lety

V uvedeném případě je nejvhodnější postupovat v součinnosti s pojišťovnou. Protože tohle řešení pravděpodobně není zcela funkční, doporučujeme spotřebiteli, aby si uchovával důkazy o odeslání plateb a mohl se tak případně bránit, pokud by společnost požadovala domnělý nedoplatek.

Je možné, že je chyba v systému, kdy platby v jiné měně banka společnosti nepřiřadí danému spotřebiteli - to však není v rámci právní otázky a navíc se jedná o interní záležitost společnosti

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/. Přestože Česká obchodní inspekce není příslušná ve sporech o pojistné plnění, domníváme se, že tento případ bude spadat pod její pravomoc.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.12.2022 12:40, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.