Počet nahlášených stížností: | 96 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 10 |
Povinné ručení platím již nekolik let převodem z účtu v Eur mimo, který je z banky mimo ČR. Již po několikáté mě Allianz po několika týdnech nedohledala platbu a posléze mi oznámila, že dlužím. Absolutně nereagují na mé emailové vyzváni, a dále důkazy o platbě! Nevím jak to řešit.
Osobní automobil škoda *** a číslo smlouvy ***
Neokradat zákazníka s jako chybami, že dohledána platba, je ta , co už byla zaplacena, a požadovat uhrazení již uhrazene platby. Byt vice kompetentní.
|
Tweet |
V uvedeném případě je nejvhodnější postupovat v součinnosti s pojišťovnou. Protože tohle řešení pravděpodobně není zcela funkční, doporučujeme spotřebiteli, aby si uchovával důkazy o odeslání plateb a mohl se tak případně bránit, pokud by společnost požadovala domnělý nedoplatek.
Je možné, že je chyba v systému, kdy platby v jiné měně banka společnosti nepřiřadí danému spotřebiteli - to však není v rámci právní otázky a navíc se jedná o interní záležitost společnosti
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/. Přestože Česká obchodní inspekce není příslušná ve sporech o pojistné plnění, domníváme se, že tento případ bude spadat pod její pravomoc.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.