Počet nahlášených stížností: | 214 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
10.7.2022 objednávka cena 2240.- + 79.- za možnost vrácení do 14 dnů. Odebráno z pošty.
13.7. pilku jsem zabalila, vycpala krabici koupenou na poště proti nárazům, přidala vyplněný jejich
formulář a ještě jsem celou krabici přelepila a převázala. Poslala jsem to doporučeně na
adresu RUMBLE STORIES. s.r.o. Letní 76 Krhová 756 63 a chtěla vrátit peníze na účet
26.7. urgováno - chtěli další vyplněný formulář
9.8. urgováno - zase formulář
18.8. urgováno - zase formulář
Na pilce chyběl chránič prstů. Tato pilka by byla asi o 700.- kč levnější.
Pilku jsem odeslala zpět 13.7.2022 a žádám už měsíc o vrácení peněz na účet, který jsem zadala ve formuláři.
|
Tweet |
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, omlouváme se za nepříjemnosti, všechny požadavky řešíme pečlivě ve prospěch zákazníka. Prosíme ozvěte se nám na email info@nakupdarek.cz, kde rádi vaší záležitost vyřešíme k vaší spokojenost. :)
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Jsem ráda, že jsem se nevzdala a dotáhla problém do konce. Děkuji dTestu za pomoc.Jsem poučená, že se opravdu musím přesvědčit od koho chci nakupovat.