Společnost


Bombex Company s.r.o.

Počet nahlášených stížností:214
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

41%
59%
Toto skore je založeno na 24 stížnostech.

#59978Neúplná VĚTŠÍ RUČNÍ PILKA BRENCHIE PRO + NÁHRADNÍ BATERIE

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 12 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
18.08.2022, před 2 lety

Jana Weiserová

Znění stížnosti

10.7.2022 objednávka cena 2240.- + 79.- za možnost vrácení do 14 dnů. Odebráno z pošty.

13.7. pilku jsem zabalila, vycpala krabici koupenou na poště proti nárazům, přidala vyplněný jejich
formulář a ještě jsem celou krabici přelepila a převázala. Poslala jsem to doporučeně na
adresu RUMBLE STORIES. s.r.o. Letní 76 Krhová 756 63 a chtěla vrátit peníze na účet

26.7. urgováno - chtěli další vyplněný formulář

9.8. urgováno - zase formulář

18.8. urgováno - zase formulář


Produkt

Na pilce chyběl chránič prstů. Tato pilka by byla asi o 700.- kč levnější.


Požadované řešení

Pilku jsem odeslala zpět 13.7.2022 a žádám už měsíc o vrácení peněz na účet, který jsem zadala ve formuláři.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.8.2022 16:15, před 2 lety

Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.8.2022 10:51, před 2 lety

Dobrý den, omlouváme se za nepříjemnosti, všechny požadavky řešíme pečlivě ve prospěch zákazníka. Prosíme ozvěte se nám na email info@nakupdarek.cz, kde rádi vaší záležitost vyřešíme k vaší spokojenost. :)

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2022 15:33, před 2 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
30.9.2022 19:49, před 2 lety


Jana Weiserová

Hodnocení:

Komentář: Jsem ráda, že jsem se nevzdala a dotáhla problém do konce. Děkuji dTestu za pomoc.Jsem poučená, že se opravdu musím přesvědčit od koho chci nakupovat.