Počet nahlášených stížností: | 914 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 13 |
Po telefonátu jsem obdržela bezplatný vzorek jejich produktů na zkoušku.Ještě tentýž den po telefonu bez problémů předplatné zrušila.Pracovnice přesvědčivě garantovala zrušení.Opět přišel další nevyžádaný vzorek.Na tel.nebylo možné se dovolat.Kontaktovala jsem e-mail STANDER opět o zrušení-odpověď je že ,,Moje předplatné bylo zrušeno,,naopak předplatné jsem nechtěla a vše včas zrušila.Nyní mne zprávou sms upomínají o zaplacení 499,-+ 59,-Kč za výzvu. Pokud nebude provedena úhrada,bude připočten poplatek za vymáhání č.Fa 10080122.Znovu jsem kontaktovala e-mailem Stander-Nikdy jsem neměla předplatné aktivováno,tak nemají co rušit.Vše jsem řádně a včas zrušila.Přišla odpověď: V této záležitosti se mám obrátit na inkasní společnost. V tuto chvíli je v prodlení inkasní společnost. V opačném případě se věc dostane k soudu. To nemyslíte vážně!
vzorky-doplňky stravy
Nemám zájem o jejich produkty.Žádné předplatné jsem si neobjednala.Přestat posílat SMS o zaplacení a ukončení vymáhání pohledávky!!
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna a zda nebyla později zrušena.
Pokud byla objednávka zrušena a první dodávka byla zdarma, pak by spotřebiteli nevznikla povinnost k úhradě žádného zboží. Od smlouvy uzavřené na dálku (tj. přes internet, telefon či jinak) je možné odstoupit bezplatně do 14 dnů od převzetí zboží (§ 1829 občanského zákoníku).
Pokud došlo ke zrušení objednávky a spotřebiteli někdy v budoucnu nějaké zboží došlo, jednalo by se patrně o neobjednané plnění. V takovém případě nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět (§ 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník), ani za zboží nemusí platit.
Pokud spotřebitel nic neobjednal a společnost po něm požaduje zaplacení, jedná se o tzv. agresivní obchodní praktiku. Jelikož jde o subjekt, který má sídlo mimo ČR, je mimo působnost České obchodní inspekce, která vykonává obvykle nad těmito praktikami dozor a pokutuje je. Jelikož jde o subjekt z EU (Polsko), může se spotřebitel obrátit na Evropské spotřebitelské centrum.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu.
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.