Společnost


ALFA Security Group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#5998Nevrátené peniaze za tovar

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 5 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
18.02.2015, před 10 lety

LUbica Polnerová

Znění stížnosti

Minulý rok (2014) som si objednala cez internetový obchod Dumshop bundu (inzerovali na slovenskej stranke www.bazar.sk). Dodanie trvalo veľmi dlho, bunda nakoniec došla - poštovné som nemala platiť (mali akciu) nakoniec som ho zaplatila. Bundu som preberala na dobierku - čiže ma to stálo 198 eur (bunda) + 10 eur (poštovné). Namiesto veľkosti M mi došla veľkosť XXL. Zareagovali, že mi bundu vymenia, čo sa nestalo.následne, že mi pošlú naspäť peniaze a ja mám bundu potom poslať naspäť. Toto trvalo od apríla 2014. Raz napísali, že už peniaze poslali - neprišlo nič. Vraj nemali dosť prostriedkov. Telefon absolútne nedvíhajú a na maily odpovedajú iba niekedy - väčšinou absolútne nereagujú. Nakoniec som písala recenziu na Heureka - na ňu zareagovali, že mám poslať bundu naspäť aj s reklamačným formulárom. To ma stálo dalších 13 eur. Napísali že, bundu prevzali, reklamáciu uznali, peniaze mi pošlú ešte v onen týždeň. Prešiel další mesiac a nič. Ziadne odpovede na maily (píšem každý deň.) Už som písala aj na obchodnú inšpekciu - ale riešenie žiadne. Súd ma vyjde drahšie ako bunda. Som zúfalá.


Produkt

bunda MES


Požadované řešení

vrátenie 224 eur - urgentne


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.3.2015 16:27, před 10 lety

Pokud byla reklamace vyřešena odstoupením od kupní smlouvy, měla by spotřebitelce být vrácena zaplacená kupní cena ve lhůtě pro vyřízení reklamace. Jinak se společnost ocitá v prodlení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.7.2015 13:51, před 9 lety

Společnost nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.