Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Minulý rok (2014) som si objednala cez internetový obchod Dumshop bundu (inzerovali na slovenskej stranke www.bazar.sk). Dodanie trvalo veľmi dlho, bunda nakoniec došla - poštovné som nemala platiť (mali akciu) nakoniec som ho zaplatila. Bundu som preberala na dobierku - čiže ma to stálo 198 eur (bunda) + 10 eur (poštovné). Namiesto veľkosti M mi došla veľkosť XXL. Zareagovali, že mi bundu vymenia, čo sa nestalo.následne, že mi pošlú naspäť peniaze a ja mám bundu potom poslať naspäť. Toto trvalo od apríla 2014. Raz napísali, že už peniaze poslali - neprišlo nič. Vraj nemali dosť prostriedkov. Telefon absolútne nedvíhajú a na maily odpovedajú iba niekedy - väčšinou absolútne nereagujú. Nakoniec som písala recenziu na Heureka - na ňu zareagovali, že mám poslať bundu naspäť aj s reklamačným formulárom. To ma stálo dalších 13 eur. Napísali že, bundu prevzali, reklamáciu uznali, peniaze mi pošlú ešte v onen týždeň. Prešiel další mesiac a nič. Ziadne odpovede na maily (píšem každý deň.) Už som písala aj na obchodnú inšpekciu - ale riešenie žiadne. Súd ma vyjde drahšie ako bunda. Som zúfalá.
bunda MES
vrátenie 224 eur - urgentne
|
Tweet |
Pokud byla reklamace vyřešena odstoupením od kupní smlouvy, měla by spotřebitelce být vrácena zaplacená kupní cena ve lhůtě pro vyřízení reklamace. Jinak se společnost ocitá v prodlení.
Společnost nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.