Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#59980O2 - Nepravdivé informace při nabídce, poté vysoké vyúčtování

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 13 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
18.08.2022, před 2 lety

Radim Vogeltanz

Znění stížnosti

Před cca 1 měsícem jsem zašel do O2, kde jsem měl zájem o O2 spolu (dvě telefonní čísla, internet a televizi), výrazně jsem se ptal pána, jestli je volání z Češka a českého čísla na slovenské číslo zadarmo, jak uvádějí a řekl že ano. službu jsem si vybral, bohužel po měsíci přišlo vyúčtování, které to popírá, po volání jsem se dozvěděl, že to tak není a že se platí přes 5kě za každou minutu. Když se ale podívám do aplikace moje O2, je tam vyloženě napsáno Neomezené volání do české sítě i sítí eu, je to velmi klamavá reklama. Společnost jsem již i kontaktoval, bohužel jediné, čeho jsem dosáhl byla nabídka 500kč slevy na příští vyúčtování a nabídka služby za 300 kč, kde by bylo volání na slovensko zdarma, což se nám nelíbilo, nakonec to zakomponoval skoro zadarmo do stávajícímu, ale za mě je tohle celé špatně.


Produkt

O2 Spolu


Požadované řešení

Přepracování vyúčtování bez platby za volání do zahraničí, jak mělo být.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.8.2022 16:57, před 2 lety

Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Pokud prodávající požaduje za službu jinou cenu, než se kterou byl spotřebitel seznámen při její objednávce, mohly být naplněny znaky klamavé obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího. Dozorem nad dodržováním zákona v oblasti telekomunikací je pověřen Český telekomunikační úřad, kam může spotřebitel adresovat podnět k prošetření uvedeného jednání.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.8.2022 18:21, před 2 lety

Dobrý den,
mrzí nás, že jste měl důvod k vyjádření nespokojenosti a pokud došlo k nedorozumění.
V rámci tarifů nabízíme neomezené volání v ČR a v zóně EU. To znamená v roamingu. V případě volání z českého čísla v ČR na zahraniční, se jedná o mezinárodní hovor, který je zpoplatněný podle ceníku. Volné jednotky na mezinárodní hovorné pak nabízí také tarif FREE+ Zlatý, NEO Stříbrný, Zlatý nebo Platinový.
Pro mezinárodní volání také nabízíme balíček Chytré volání do zahraničí, který za měsíční poplatek 199 Kč umožňuje volání na slovenská čísla za 0 Kč.
S pozdravem

Lucie Zolichová
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
30.8.2022 09:20, před 2 lety


Radim Vogeltanz

Vracení peněz za špatný info od vašich kolegu se nejspíše nedočkáme. Jako náprava by mě stačilo lepší proškoleni vašich lidi a hlavně na stránkách jasné uvést, ze není volání do zahraničí neomezeno, ze se jedna jen na volání do českých čísel.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.8.2022 12:10, před 2 lety

Dobrý den,
na webových stránkách však nemáme uvedenou informaci, že se neomezené volání vztahuje i na mezinárodní hovorné. I ve smlouvě v popisu tarifu je uvedené: "Neomezené volání a SMS do všech sítí v ČR a v roamingu v zóně EU, 3 GB dat v ČR a v roamingu v zóně EU." Velmi mne mrzí, pokud informace nebyla dostatečně srozumitelná.
Zpětnou vazbu do prodejny předám. Mohu poprosit o upřesnění, o kterou prodejnu se jedná?
S pozdravem

Lucie Zolichová
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2022 16:10, před 2 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2022 20:50, před 2 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.