Počet nahlášených stížností: | 182 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
Dnes jsem navštívila prodejnu Albert Schoppink park Ostrava.
Při nákupu 4 rolí toaletního papíru do zaměstnání mi paní pokladní nevydává účtenku.
S prosbou o vydání účtenky a vysvětlení, že účtenku potřebuji k proplacení do práce mi paní pokladní sdělila,že účtenku mi nemá čas vytisknout, protože nemá čas s tím ,že má hodně zákazníkú na kase.
Jelikož už jsem si neměla kde stěžovat,protože to bylo na kase na informacích, musím zasponzorovat daný toaletní. ze svého.
Bohužel daný toaletní pamusím zaplatit ze svého. Paní pokladní
Toaletní papír 1ks 18kč.
Aby se takové věci nastávají.
|
Tweet |
V souladu s § 16 odst. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, platí, že na žádost spotřebitele je prodávající povinen vydat doklad o zakoupení výrobku nebo o poskytnutí služby s uvedením data prodeje výrobku nebo poskytnutí služby, o jaký výrobek nebo o jakou službu se jedná a za jakou cenu byl výrobek prodán nebo služba poskytnuta, spolu s identifikačními údaji prodávajícího obsahujícími jméno a příjmení nebo název nebo obchodní firmu, případně název prodávajícího, jeho identifikační číslo osoby, pokud zvláštní právní předpis nestanoví jinak.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.