Společnost


Albert Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:182
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#59981Účtenka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

15 hodin 15 minut

Detail stížnosti

Publikováno
18.08.2022, před 2 lety

Gabriela Kašpárková

Znění stížnosti

Dobrý den,
Dnes jsem navštívila prodejnu Albert Schoppink park Ostrava.
Při nákupu 4 rolí toaletního papíru do zaměstnání mi paní pokladní nevydává účtenku.
S prosbou o vydání účtenky a vysvětlení, že účtenku potřebuji k proplacení do práce mi paní pokladní sdělila,že účtenku mi nemá čas vytisknout, protože nemá čas s tím ,že má hodně zákazníkú na kase.
Jelikož už jsem si neměla kde stěžovat,protože to bylo na kase na informacích, musím zasponzorovat daný toaletní. ze svého.

Bohužel daný toaletní pamusím zaplatit ze svého. Paní pokladní


Produkt

Toaletní papír 1ks 18kč.


Požadované řešení

Aby se takové věci nastávají.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.8.2022 13:02, před 2 lety

V souladu s § 16 odst. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, platí, že na žádost spotřebitele je prodávající povinen vydat doklad o zakoupení výrobku nebo o poskytnutí služby s uvedením data prodeje výrobku nebo poskytnutí služby, o jaký výrobek nebo o jakou službu se jedná a za jakou cenu byl výrobek prodán nebo služba poskytnuta, spolu s identifikačními údaji prodávajícího obsahujícími jméno a příjmení nebo název nebo obchodní firmu, případně název prodávajícího, jeho identifikační číslo osoby, pokud zvláštní právní předpis nestanoví jinak.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.