Počet nahlášených stížností: | 27 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den, absolutne nesouhlasim s vyjadrenim IQC ing. I. H., ktery neuznal reklamaci detskych sandalu zn. McKinley. Boty byli zakoupeny s srpnu 21 ve Zline, noseny v lete, 1-2 mesice, pak jiz bylo chladno. Boty jsem si ulozila do komory pro mladsi dite. Kdyz jsem na zacatku nasledujiciho leta zkousela, jestli by mohly byt synovi jeste dobre, zjistila jsem, ze maji popraskane podesve. Nikdy jsem nevidela tak popraskane boty, ani trekingove boty po x letech chozeni ci obycejne tenisky z Decathonu nedopadli nikdy takhle. Kdyz jsem si sla po vyrizenou reklamaci, byla jsem sokovana nejen tim, ze tato reklamace nebyla uznana, ale take pristupem pani prodavacky a cele spolecnosti. Pani prodavacka nejenom ze vubec nevedela, co k tomu rict, ale cely Intersport od toho dal vlastne ruce pryc, jako by to snad ani nebyli oni, kdo ty boty prodavaji, a at si jdu pry stezovat na Ceskou obchodni inspekci. Neuveritelny pristup v dnesni dobe. Ale jeste pred timto vsim jsem koupila tyto stejne sandaly znovu, byli v akci, jen ve vetsim cisle. Opet ve Zline 21.6.22. Kdyz jsem si ale zkontrolovala po mesici pouzivani ty stejne sandaly, jsou stejne tak popraskane. Takze to opravdu nechapu. Myslela jsem, ze mohl byt jen ten jeden vzor defektni, ale tohle jsem opravdu netusila. Jsem firmou zklamana a stale si rikam, ze je to o lidech a ze jsem pouze narazila na spatne lidi. Je konec srpna a nove sandaly budu reklamovat, jsem zvedava, co mi pan napise ted. Asi abych sandaly nechala doma ve skrini, aby se neopotrebovali. Budu rada, kdyz se tohoto pripadu nekdo ujme a verim, ze to bylo jen pouhe nedorozumeni. Dekuji predem. Kominkova
sandaly MacKinley
vraceni penez
|
Tweet |
Uplynulo-li od převzetí zboží více než 6 měsíců, musela v by případě soudního sporu spotřebitelka prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitelka se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitelka právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitelka právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Nebude-li prodávající na výzvy spotřebitele reagovat, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.