Společnost


FlixBus CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:152
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#59984Nevhodné chování řidiče a neoprávněně naúčtovaný příplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 27 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.08.2022, před 2 lety

Dana Morávková

Znění stížnosti

Na trase Praha Salzburg i na trase Budapešť Praha byli řidiči milí a ochotní avšak na trase Udine Budapešť řidič Budapešti s námi jednal arogantně a potupně, museli jsme odmontovat přední kola a sami vložit jízdní kola do prostoru pro zavazadla ( na ostatních trasách je řidiči upínají do zadních nosičů) a ještě zaplatit příplatek za cyklobrašny, nedovolil nastoupit do autobusu, dokud jsme příplatek za cyklobrašny nezaplatili, tvrdil, že pár cyklobrašen jsou 2 zavazadla, ačkoli součty jejich rozměrů a i hmotností ani nedosahují dimenze 1 zavazadla a pár cyklobrašen je považován za 1 kus,což nám potvrdili i řidiči na výše zmíněných trasách, kteří žádné příplatky nepožadovali. Cítili jsme se ponížení a bezmocní, řidič nám ani nedovolil sednout si na místa dle našich jízdenek, ta již byla obsazená, ale ani na volné dvojsedadlo a museli jsme si v autobuse sednout každý zvlášť. Žádáme o navrácení neoprávněně vynuceného pŕiplatku a kompenzaci za sprosté jednání.
Dana Morávková


Produkt

Flixbus Udine Budapešť


Požadované řešení

Navrácení pŕiplatku na účet a vyplacení kompenzace za hrubé jednání


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.8.2022 10:01, před 2 lety

Zakoupené služby:
Jestliže služba nebyla provedena ve sjednané kvalitě je možné ji reklamovat. Společnost má povinnost reklamace vyřizovat. Na vyřízení reklamace je stanovena obecně 30denní lhůta.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Zaměstnanec:
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.12.2022 16:45, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.