Společnost


Economia, a.s.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#5999Proforma faktura/ nabídka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 4 dny 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.02.2015, před 10 lety

Jitka Martiníková

Znění stížnosti

I přes opakované telefonické upozornění, a písemné ukončení předplatného nám společnost zasílá PROFORMA FAKTURU na předplatné Hospodářských novin. Když zavolám na uvedené číslo, jak to, že mi zasílají PROFORMA FAKTURU, když jsem zrušila předplatné je mi řečeno, že když číslo PROFORMA FAKTURY začíná číslicí 6, tak se nejedná o fakturu, ale o NABÍDKU. Nikde jinde na tomto dokladu však slovo NABÍDKA nefiguruje!


Produkt

ZASÍLAJÍ PROFORMA FAKTURU - PRÝ SE NEJEDNÁ O FAKTURU, ALE NABÍDKU!


Požadované řešení

Nepřeji si již dostávat podobné dopisy, když písemně zruším předplatné, pochopím, že to pošlou jednou (zkusí to), ale když jim pak ještě dvakrát telefonicky vysvětlím, že vydávat PROFORMA FAKTURU za NABÍDKU je podvod a že si tyto jejich "NABÍDKY" nepřeji dostávat!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.3.2015 13:41, před 10 lety

V tomto případě skutečně záleží na tom, jaký je obsah dopisu a zda je z něho zřejmé, že se jedná o nabídku na uzavření smlouvy, nebo zda může vyvolávat jiný dojem z hlediska posouzení průměrným spotřebitelem.

Pokud si však spotřebitelka nepřeje dostávat nabídky od této společnosti, bude nejvhodnější, pokud písemně odejme souhlas s nakládáním osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.7.2015 14:17, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.