Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
I přes opakované telefonické upozornění, a písemné ukončení předplatného nám společnost zasílá PROFORMA FAKTURU na předplatné Hospodářských novin. Když zavolám na uvedené číslo, jak to, že mi zasílají PROFORMA FAKTURU, když jsem zrušila předplatné je mi řečeno, že když číslo PROFORMA FAKTURY začíná číslicí 6, tak se nejedná o fakturu, ale o NABÍDKU. Nikde jinde na tomto dokladu však slovo NABÍDKA nefiguruje!
ZASÍLAJÍ PROFORMA FAKTURU - PRÝ SE NEJEDNÁ O FAKTURU, ALE NABÍDKU!
Nepřeji si již dostávat podobné dopisy, když písemně zruším předplatné, pochopím, že to pošlou jednou (zkusí to), ale když jim pak ještě dvakrát telefonicky vysvětlím, že vydávat PROFORMA FAKTURU za NABÍDKU je podvod a že si tyto jejich "NABÍDKY" nepřeji dostávat!
|
Tweet |
V tomto případě skutečně záleží na tom, jaký je obsah dopisu a zda je z něho zřejmé, že se jedná o nabídku na uzavření smlouvy, nebo zda může vyvolávat jiný dojem z hlediska posouzení průměrným spotřebitelem.
Pokud si však spotřebitelka nepřeje dostávat nabídky od této společnosti, bude nejvhodnější, pokud písemně odejme souhlas s nakládáním osobních údajů.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.