Počet nahlášených stížností: | 48 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den.
Pardubice Lvov rezervace 201374921
Dnes 30 čvn jsem zakoupila listky Pardubice Lvov u společnosti Kiwi.
Platba byla provedena kartou Sberbanky
Let byl zrušen z duvodu valky v Ukrajině .
Penize společnost kiwi mi poslala zpět na kartu.
Jenom v tu dobu už sberbank nefungoval.
Mám potvrženi od banky ,že penize ne dorazili.
Mám potvrzeni od společnosti Kiwi že penize odešli...
Marně pišu a prosim o pomoc společnost Kiwi aby se podivali na vracene platby ,Spolešnost kiwi furt do kola mi posila potvrzeni že penize odešli.
Trva to už měsice.
Prosim o pomoc
Děkuji
Pardubice Lvov rezervace 201374921
Potřebuji vrátit svoje penize.
|
Tweet |
V případě, že by společnost peníze nevrátila, je možné využít předžalobní výzvy dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Je však možné, že společnost Kiwi svou povinnost splnila a peníze vrátila, avšak peníze zůstaly u banky Sberbank. Z tohoto důvodu doporučujeme spotřebiteli banku kontaktovat a zjistit, zda peníze na tento účet opravdu přišly (např. telefonicky na čísle 800 133 444).
Spotřebitelé by se však neměli bát, že by o své peníze přišli - výplaty vkladů organizuje Garanční systém finančního trhu.
Dozorovým orgánem v oblasti bankovnictví je Česká národní banka (více informací zde: https://www.cnb.cz/cs/dohled-financni-trh/). Tu může spotřebitel kontaktovat pomocí kontaktů uvedených na jejích stránkách (https://www.cnb.cz/cs/verejnost/kontakty/).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.