Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#59997Nevrací poplatek za dobírku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.08.2022, před 2 lety

David Strnad

Znění stížnosti

Pri neďoruceni zasilky s dobirkou, nevraci poplatek za dobirku, kterou logicky nevybtali. Ceska posta tyto dobirkove poplatky vraci.


Požadované řešení

Vraceni poplatku za dobirku


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2022 10:55, před 2 lety

Společnost Zásilkovna s. r. o. v obchodních podmínkách uvádí, že poplatek za dobírku náleží k odměně za přepravu zásilky i v případě vratky. Je sporné, zda dané ustanovení obchodních podmínek není ustanovením překvapivým ve smyslu § 1753 občanského zákoníku.

[ § 1753
Ustanovení obchodních podmínek, které druhá strana nemohla rozumně očekávat, je neúčinné, nepřijala-li je tato strana výslovně; k opačnému ujednání se nepřihlíží. Zda se jedná o takové ustanovení, se posoudí nejen vzhledem k jeho obsahu, ale i ke způsobu jeho vyjádření.]

Dle našeho názoru by měl být spotřebitel seznámen s touto podmínkou v okamžiku uzavření přepravní smlouvy výslovně, a ne pouze odkazem na souhlas s obchodními podmínkami.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.12.2022 12:14, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.