Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
Dna 19.8 .2022 absolutne nefungujuca klimatizacia alebo aspom prudenie vzduchu v plne obsadenom vozni c.4 na Linke Regio jet Praha -Btatislava , s odchodom z Prahy o 14.38.... neludske podmienku vo vagone , personal neochotny riesit problem a radsej sa voznu vyhyba....absolutna hanba pre Regio Jet a pre mna neakceptovatelne cestovanie v 21.storoci......cestujeme ako rodina s 6 rocnym synom ktory takuto cestu dost tazko znasa...cislo mojho el .listka je 5151824550...ziadam o okamzite vratenie cestovneho
Vratenie cestovneho okamzite
|
Tweet |
Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.