Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:370
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#60004Nefungujuca klimatizacia , aktualna teplota 36 stupnov vo vagone

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 26 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.08.2022, před 2 lety

Michal Safarik

Znění stížnosti

Dna 19.8 .2022 absolutne nefungujuca klimatizacia alebo aspom prudenie vzduchu v plne obsadenom vozni c.4 na Linke Regio jet Praha -Btatislava , s odchodom z Prahy o 14.38.... neludske podmienku vo vagone , personal neochotny riesit problem a radsej sa voznu vyhyba....absolutna hanba pre Regio Jet a pre mna neakceptovatelne cestovanie v 21.storoci......cestujeme ako rodina s 6 rocnym synom ktory takuto cestu dost tazko znasa...cislo mojho el .listka je 5151824550...ziadam o okamzite vratenie cestovneho


Požadované řešení

Vratenie cestovneho okamzite


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.8.2022 12:16, před 2 lety

Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.12.2022 16:02, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.