Společnost


PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A.

Počet nahlášených stížností:8
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#60005Společnost vytváří aktivní zábranu lidem s handycapem

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.08.2022, před 2 lety

Gabriel Melena

Znění stížnosti

Dobrý den,

společnost mi aktivně brání obnovení v přístupu na účet vytvářením jazykové a zdravotní překážky.

Společnost a její technickou podporu nelze kontaktovat jinak než telefonicky. Maily se vracejí s automatickou odpovědí a vše se odkazuje pouze na telefonickou linku, kde je možnost komunikovat pouze v angličtině.

Z důvodu zdravotního postižení a nemoci mi není umožněno obnovit přístup k účtu. Na účtu je registrováno již neexistující, navíc ukradené, telefonní číslo a nelze tak vybrat finanční prostředky.

Děkuji za pomoc


Produkt

Paypal účet


Požadované řešení

Odstranění překážky dle platné legislativy EU


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.8.2022 11:55, před 2 lety

Společnost má sídlo v Lucembursku, musí se tedy řídit unijními předpisy, avšak nemá povinnost komunikovat v českém jazyce. Přestože by společnost měla umožňovat komunikaci i elektronicky (e-mailem), může být pro obě strany vhodnější telefonická komunikace. Protože spotřebitel dle popisu nemůže společnost telefonicky kontaktovat (jazyková a možná i zdravotní bariéra), může se obrátit na organizace (sociálně právní poradny, které mu dokážou pomoci, nebo na sociálního pracovníka v dané obci), které by mu v dané věci mohly poskytnout podporu (lze se obrátit například na poradnu Ligy vozíčkářů - https://www.ligavozic.cz/poradna/).

Jestliže bylo spotřebiteli telefonní číslo odcizeno, měl by se obrátit na Policii ČR, která bude tuto skutečnost evidovat a spotřebitel by se tak mohl vyhnout dalším nepříjemnostem.

Jak již bylo zmíněno, společnost má sídlo v Lucembursku, spotřebitel se tak v případě potřeby může obrátit přímo na dozorový orgán v zemi společnosti (Commission de Surveillance du Secteur Financier (CSSF). Sídlo CSSF: 283, route d'Arlon, L-1150 Luxembourg), nicméně vzhledem k jazykové bariéře může být pro spotřebitele vhodnější kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.12.2022 13:09, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.