Počet nahlášených stížností: | 8 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
společnost mi aktivně brání obnovení v přístupu na účet vytvářením jazykové a zdravotní překážky.
Společnost a její technickou podporu nelze kontaktovat jinak než telefonicky. Maily se vracejí s automatickou odpovědí a vše se odkazuje pouze na telefonickou linku, kde je možnost komunikovat pouze v angličtině.
Z důvodu zdravotního postižení a nemoci mi není umožněno obnovit přístup k účtu. Na účtu je registrováno již neexistující, navíc ukradené, telefonní číslo a nelze tak vybrat finanční prostředky.
Děkuji za pomoc
Paypal účet
Odstranění překážky dle platné legislativy EU
|
Tweet |
Společnost má sídlo v Lucembursku, musí se tedy řídit unijními předpisy, avšak nemá povinnost komunikovat v českém jazyce. Přestože by společnost měla umožňovat komunikaci i elektronicky (e-mailem), může být pro obě strany vhodnější telefonická komunikace. Protože spotřebitel dle popisu nemůže společnost telefonicky kontaktovat (jazyková a možná i zdravotní bariéra), může se obrátit na organizace (sociálně právní poradny, které mu dokážou pomoci, nebo na sociálního pracovníka v dané obci), které by mu v dané věci mohly poskytnout podporu (lze se obrátit například na poradnu Ligy vozíčkářů - https://www.ligavozic.cz/poradna/).
Jestliže bylo spotřebiteli telefonní číslo odcizeno, měl by se obrátit na Policii ČR, která bude tuto skutečnost evidovat a spotřebitel by se tak mohl vyhnout dalším nepříjemnostem.
Jak již bylo zmíněno, společnost má sídlo v Lucembursku, spotřebitel se tak v případě potřeby může obrátit přímo na dozorový orgán v zemi společnosti (Commission de Surveillance du Secteur Financier (CSSF). Sídlo CSSF: 283, route d'Arlon, L-1150 Luxembourg), nicméně vzhledem k jazykové bariéře může být pro spotřebitele vhodnější kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.