Počet nahlášených stížností: | 449 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Několikrát přesunutý koncert na skupiny Smokie-the Symphony v Ostravě byl z důvodu úmrtí člena kapely definitivně zrušen.
Dle společnosti SMS ticket kde jsem vstupenky
online zakoupila, reklamace na vrácení vstupného vyřizuje společnost FP PRO, s.r.o. na emailové adrese fppro@fppro.cz a jmenovitě paní Z.
Emaily s žádostí o vrácení vstupného se neustále vrací jako nedoručené z důvodu přeplněné emailové schránky.
Jednání společnosti je neomluvitelné a nekorektní.
Slušností je nabídnout voucher ve stejné hodnotě na další koncerty nebo vrácení peněz.
4 vstupenky v hodnotě 6.360,- Kč nejsou zanedbatelná položka.
Koncert Smokie-the Symphony Ostrava
Požadují od společnosti FP PRO,s.r.o. vrácení vstupného za čtyři vstupenky v hodnotě 4 x 1.590,-, celkem 6.360,- Kč nebo voucher ve stejné hodnotě na další kulturní akce pořádané touto společností.
Rozumím v jak složité situaci se potýká společnost.
Záleží jen na ni jak se zachová ke svým minulým i budoucím zákazníkům???
Tato situace mi připomíná jen smutně přísloví - za hodně peněz málo muziky.
Děkuji za vyřízení Alena Ježová
|
Tweet |
Pokud byla kulturní akce zrušena, má spotřebitel právo žádat vrácení peněžních prostředků. Nevrátí-li pořadatel akce peněžní prostředky, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod zrušením smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Pořadatele akce je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Pokud pořadatel své závazky nesplní, mohou se věřitelé obrátit na insolvenční soud a podat návrh na zahájení insolvenčního řízení vůči pořadateli.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.