Počet nahlášených stížností: | 554 |
Z toho za letošní rok: | 42 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den. Četl jsem stížnosti a podobná věc se stala i mě. Založil jsem účet na FETSEZNAMKY.CZ, které patří spol. Paidwings A.G.. Během členství mi žádná slečna neodpověděla, zato denně mi chodily manipulativní přeslazené emaily, z nichž každý po mě chtěl osobní informace, počínaje mým emailem. falešné profily děvčat měly všechny předpřipravené romány za účelem zmanipulování. Když jsem to řešil s adminy seznamky poslali mi email, který přikládám do přílohy stejně jako některé emaily od falešných profilů. Také přikládám email od jejich právníků, vymáhajících ode mě další platby. Účet jsem založil v prosinci 2021, od té doby si strhla seznamka bez mého vědomí 2x během 3 měsíců kolem 1660kč (mohu to dohledat v bankovnictví). Účet jsem přes internet tak, jako při zakládání zrušil, a přesto si dále strhávaly platby. Tak jsem při třetím pokusu zablokoval platební kartu a banka mi potvrdila, že to není ojedinělý případ a že se jedná o podvod a nemám na vymáhací emaily reagovat. Přestože se společnost mazaně snaží neručit za podvodné profily, myslím, že se nemůže zříct určité odpovědnosti za to, co poskytuje, a pokud má tolik podvodníků z řad klientů, tak nemá nárok si účtovat za služby, které očividně nenabízí. Dokonce si myslím, že za falešné profily je zodpovědná sama seznamka, aby mohla klienty okrádat ještě více nejen o peníze, ale i osobní informace.
online seznamka, kde jsou samé falešné profily, které se snaží o podvod
První 2 platby dejme tomu nežádám zpět, ale nyní po zrušení po mě stále vymáhají ještě víc peněz, než kolik bych dlužil za členství touto dobou. V souvislosti s tím, že jejich klienti mají samé falešné profily, které se snaží o podvod myslím, že je sporné, aby ta smlouva a jejich vymáhání bylo po právní stránce v pořádku, protože neposkytují služby, které píšou, že nabízí. Zkrátka nechci za tuto podvodnou seznamku doplácet. Prosím věnujte této společnosti zvýšenou pozornost, protože stížností na stejné praktiky jste obdrželi již stovky. V příloze přikládám vše, co jsem sehnal. A prosím napište mi, co přesně znamená ten email od nich o odhlášení členství. Nejsem si jistý, jestli je to tedy ukončené k nějakému dni a žádné další poplatky nebudou nárokovat. A také zda to, co vymáhají musím zaplatit, nebo jsem v právu v případě exekučního, či soudního řízení. Děkuji
|
Tweet |
V případě soudního sporu by společnost musela prokázat, že existuje právní důvod, na základě kterého má právo údajný dluh vymáhat. Vymáhá-li společnost tento údajný dluh prostřednictvím inkasních agentur, nemají tyto inkasní agentury žádná speciální oprávnění oproti běžnému věřiteli (například nemohou nařídit exekuci). Ze zkušeností ostatních spotřebitelů nám není známo, že by se společnost někdy údajného dluhu domáhala soudní cestou.
Doporučujeme však spotřebiteli smlouvu preventivně vypovědět. To lze učinit v písemné formě a zaslat na adresu sídla společnosti (Paidwings AG, Alte Steinhauserstrasse 1, 6330 Cham, Switzerland), a to doporučeně a s dodejkou, neboť díky tomu bude mít spotřebitel pro případný další spor důkaz o zaslané výpovědi. Ze stejného důvodu doporučujeme si uchovat její kopii.
Dle obchodních podmínek společnosti je pro platnost výpovědi placeného smluvního vztahu nutná písemná forma (faxem na 41 (0) 41 5087019, e-mailem support@datingcustomercare.com, nebo poštou). Aby bylo možné zajistit úspěšné zpracování výpovědi, je třeba, aby oznámení obsahovalo celé jméno, zvolenou službu, e-mailovou adresu použitou k registraci a uživatelské jméno.
Pokud nebyl spotřebitel v rámci registračního procesu společností řádně poučen o trvání závazku, způsobu jeho ukončení či o ceně, za kterou je služba poskytována, mohl by podle našeho názoru rovněž namítat, že byl společností uveden v omyl o rozhodující okolnosti. Je-li spotřebitel uveden v omyl, je jeho právní jednání neplatné.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele. Pokud společnost nevyhoví prokazatelné žádosti spotřebitele o ukončení smluvního vztahu, doporučujeme kontaktovat dozorový orgán nad spotřebitelskou oblastí ve Švýcarsku, který se nazývá Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen, s podnětem na užívání nekalé obchodní praktiky.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.