Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V tomto internetovém obchodě jsem zakoupila zboží, které jsem ihned zaplatila bankovním převodem. Následují den jsem musela objednávku zrušit, písemně jsem o tom informovala majitele obchodu a sepsala odstoupení od smlouvy dle obchodních podmínek. Na to pan Kolenatý reagoval, že odstoupení obdržel a peníze mi pošlou do 14 dnů.To se nestalo, tak jsem majitele několikrát přes email urgovala,avšak se mi nedostalo žádné odpovědi a peníze mi také stále nepřišly. Zjistila jsem,že obchod zrušil své webové stránky i profil na Facebooku.Chtěla jsem případ oznámit na PČR i dát žalobu k soudu,avšak ani na to pan Kolenatý nereagoval.Své peníze požaduji zpět, ovšem nevím jak toho docílít, když pan Kolenatý na mé vyzvání o vrácení dlužné částky nereaguje.Děkuji
S pozdravem Renata Havlová
chovatelské potřeby pro kočku (konzervy, granule,WC, kočkolit,misky) v hodnotě 954kč
vrácení dlužné částky do konce února 2015
|
Tweet |
Odstoupí-li spotřebitel od kupní smlouvy, smlouva se od počátku ruší a strany mají povinnost vrátit si vzájemné plnění. V tomto případě měl prodávající vrátit spotřebitelce zaplacené finanční prostředky nejpozději do 14 dnů od odstoupení. Pokud se tak nestalo, ocitl se v prodlení a spotřebitelka může požadovat i úroky z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb.
Spotřebitelce doporučujeme, aby prodávajícímu zaslala tzv. předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu, v níž mu uloží dodatečnou možnost splnit svůj závazek ve lhůtě, která nesmí být kratší než 7 dnů před podáním žaloby. Výzvu je žádoucí zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou. Pokud lhůta marně uplyne, je možné podat u příslušného soudu návrh na vydání platebního rozkazu. Jedná se o zjednodušené řízení, ve kterém soud rozhoduje na základě předložených podkladů bez nařízení jednání.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.