Společnost


Content for Mobile

Počet nahlášených stížností:187
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#60010Neoprávněná platba

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 dny

Detail stížnosti

Publikováno
20.08.2022, před 2 lety

Bronislava Mikulová

Znění stížnosti

19.8.2022 mi přišla SMS od 02 - "vaše platba 299,- Kč Kč pro ESR Live za Game Service CFM právě v pořádku proběhla. Žádnou platbu jsem nikde nezadala a ani u 02 jsem neprovedla žádné nastavení, aby za mne prováděli nějaké platby.


Produkt
Jedná se o fi GAME SERVICE CFM od ESR Live


Požadované řešení

Žádám o vrácení peněz. Nic jsem si neobjednala a ani nevím o co se jedná.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.8.2022 09:38, před 2 lety

Spotřebitelka nás informovala, že jí před vyřešením stížnosti společnost vrátí peníze. Stížnost tedy uzavíráme s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.