Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
Dnes jedeme s dcerou z nadrazi Ostrava Svinova vlakem regio jet do Pardubic.Jizdenka koupená před 3 dny a to 2 místa vůz č 1 sedadla 5a 6.Po nástupu do vlaku nám průvodci řekla že budeme sedět odděleně já v 1 voze a dcera na druhém konci,naše sedadla jsou obsazené Samozřejmě sem s tím nesouhlasila odpověď byla musíte si sednout tam nebo se domluvte s cestujícími.Sedli jsme si kde bylo místo vedle sebe po hodině přišla že musíme si sednout tam kde nám řekla že tyto místa jsou obsazené a jdou tam cestující Odpověděla jsem že jsem si také koupila místa 2 na nich někdo sedí odpověď její byla buďte ráda že jsme vám nevrátili peníze a vy jste tak nemusela jet nikam ať okamžitě jdeme tam kde nám řekla. Arogance hnus přístup a řešení žádné a to jsme byli takto odkázáni na jiné mista a sachovani více cestujících kteří odmítli sedět odděleně a to i s dětmi. Když jsme si chtěli objednat občerstvení většina věcí byla vyprodaná a to hned po nástupu což není možné zásobování katastrofální
Nikdy s touto společnosti
|
Tweet |
Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.