Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Přes idos jsem zakoupila 6 jízdenek s místenkou na vlak jedoucí 20.8.2022 v 10.24 z Železné Rudy do Prahy. Průvodci kontrolující jízdenku mě neupozornil, že z důvodu výluky vlak v Berouně konci. To mi oznámil až jiný průvodčí v Berouně, který s námi šel na náhradní autobusovou dopravu, která však na nás nepočkala. Nechápu, že lze prodat místenku do místa, kam vlak nejede a že nás nikdo ve vlaku včas neinformuje a že náhradní spoj nečeká. Dagmar Slavickova
Zlepšení komunikace se zákazníkem. Chválím přístup průvodčího jedoucího daným spojem z Plzně do Berouna, stížnost se týká průvodčího,který jel se Železné Rudy.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.