Společnost


Stander Sp. z o.o.

Počet nahlášených stížností:915
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#60020Neoprávněné účtování poplatku za prodlení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 26 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
20.08.2022, před 2 lety

Lubomír Pelikán

Znění stížnosti

Dostávám od této společnosti holící břity a fakturovaná částka je 299,-Kč za balíček. Dne 8.4.2022 jsem obdržel balíček s č. faktury 30017088 v hodnotě 299,-Kč a tuto částku jsem uhradil bankovním převodem dne 20.4.2022.10.5 2022 jsem obdržel písemnou upomínku onezaplacení balíčku č.f.19779479 v celkové výši 358,-Kč, vč.poplatku za prodlení. U tohoto balíčku bylo datum splatnosti 16.12.2021.To jsem ještě nebyl ani zákazníkem.


Produkt

Boxerky: Číslo produktu 1705, Množstvo 1, DPH 21%, cena 399,-Kč Stander SP. z o.o. ,PO Box18, Praha 2, Telefonní číslo:227191219


Požadované řešení

Neznám řešení, neberou telefony


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2022 19:56, před 2 lety

Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena.

Doporučujeme spotřebiteli prokazatelně kontaktovat společnost Stander Sp. z.o.o., ideálně doporučeným dopisem s dodejkou, na adrese Warszawa, Ursus, ul. Bodycha 87, 05-816 Reguły, Polsko. V případě sporu poté bude mít v ruce důkaz, že smlouvu opravdu vypověděl. Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy (nebo výpověď smlouvy) zašle prokazatelnou formou, stačí poté doložit odeslání dopisu a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy. Výpověď smlouvy, resp. odstoupení od smlouvy neznamená uznání jakéhokoliv závazku vůči společnosti.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Polsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.12.2022 15:52, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.