Počet nahlášených stížností: | 377 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Objednala jsem si zboží : Khaki šaty ,3/4, délce pod kolena, zapínáním pod krk na cvoky, zboží mi bylo doručeno až po 40 dnech po x urgencích a to nejen poškozené a špinavé, ale hlavně v jiné barvě, střihu a kvalitě. Otřesná uniforma v bordó barvě, bílou niti prošívaný límec, kulatý výstrih,balonkové rukvy,délka nad kolena .Zástěra u nás je hezčí. Po podání reklamace a nafocení reálné fotografie a fotografií objednaného zboží s žádosti o vracení peněz, mi byla zamítnutá reklamace a napsali :Naše česká společnost není provozovatelem platformy, ale pouze lokálním administrátorem platformy pro ČR/SK trh.
Zabývá se zejména vybíráním finančních prostředků pro provozovatele platformy a prodejce, poskytujeme službu do Číny a to především překlady, marketing, propagaci produktů a poskytujeme službu rodilých mluvčích pro zajištění zákaznického servisu atd.
Provozovatelem a poskytovatelem platformy je zahraniční firma Portal LLC, registrační číslo/číslo licence: 996224, se sídlem 2902 Marina Plaza, Dubai Marina, Dubai, Level 27-29, P.O. Box 112229, Spojené Arabské Emiráty, která je uvedena v obchodních podmínkách.
Tímto bychom Vás chtěli upozornit, že naše společnost se staví vstřícně vůči našim zákazníkům, pro něž zprostředkujeme nákup zboží u našich dodavatelů.
V rubrice “Formulář pro uplatnění reklamace”, který naleznete na našich webových stránkách v obchodních podmínkách nabízíme tyto důvody reklamace (viz. níže) a vrácení peněz v plné výši a ve všech těchto uvedených případech vracíme zákazníkům zahraničních dodavatelů, se kterými spolupracujeme, peníze v plné výši z naší strany a na naše náklady.
Provozovatel se zavazuje řešit reklamace svých služeb (nedodání zboží, prodleva s dodáním zboží či dodání jiného zboží).
Provozovatel neodpovídá za jakost a kvalitu zboží ani za soulad zboží s ČSN či evropskými normami.
Reklamace dodaného zboží (nároky z odpovědnosti za vadu zboží či za škodu způsobenou vadou zboží) řeší Kupující samostatně přímo s Dodavatelem zboží.
Pokud Kupující požádá, lokální administrátor vyřídí reklamaci zboží za Kupujícího u Dodavatele za těchto podmínek:
a) od dodání zboží neuplynula lhůta delší než 7 dní,
b) reklamované zboží je v sedmidenní lhůtě reklamováno prostřednictvím reklamačního formuláře
c) zboží určené k reklamaci nesmí nést znaky používání
K Vašemu odstoupení od smlouvy sdělujeme, že podle občanského zákazníku České Republiky, je napsáno následující: "Odstupuje-li spotřebitel od kupní smlouvy, podnikatel není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky dříve než mu spotřebitel zboží předá nebo prokáže že zboží podnikateli odeslal". Vzhledem k tomu, že Vaše zásilka byla proplacena zahraničnímu subjektu (tedy Vašemu dodavateli) od kterého jste si zboží objednal/a, v tuto chvíli Vám nemůžeme nabídnout jiné střídmé řešení celé záležitosti tak, než abyste vyčkal/a do doby než Vám zboží, které bylo z Vaši strany objednáno, dorazí. Dodavatel již zboží expedoval - toto obvykle učiní nejdéle do 24h od objednání. Pokud by Vám zboží nedorazilo s předstihem, či nejpozději v termínu uvedeném v obchodních podmínkách, nabízíme Vám okamžité vrácení peněz v plné výši na Váš bankovní účet, ze kterého jste platil/a.
Vážíme si Vás jako zákazníka a věříme, že určitě najdeme společnou cestu jak celou záležitost vyřešit střídmě, avšak ve všech uvedených příkladech postupujeme podle zákona a v souladu s občanským i obchodním zákoníkem České republiky.
Moc nás to mrzí, avšak odstoupení od kupní smlouvy není možné řešit s námi, jelikož jsme pouze lokálním administrátorem platformy, prostřednictvím které se prodává zboží zahraničních subjektů a vystupujeme v tomto velmi podobně jako například velké společnosti (Ebay, Wish, Aliexpress) a další společnosti typu “Marketplace”. Na dodavatele Vám samozřejmě na základě Vaší žádosti zde, či po e-mailu uvedeme kontaktní údaje, abyste s ním mohl/a vyřešit odstoupení od kupní smlouvy, na které máte podle Občanského zákoníku nárok. Nicméně v tomto případě je nutné toto právo vymáhat u zahraničního subjektu (“Dodavatele”).
Jsme lokálním administrátorem internetové platformy pro ČR/SK trh, nejsme prodávající a ve věci odstoupení od smlouvy zákazníka nezastupujeme - prodávajícím jsme pověřeni pouze k vyřizování reklamací a všech bodů a možností (Kdy vracíme zákazníkům peníze) uvedených výše. Toto děláme samozřejmě jako službu pro zákazníky, navzdory tomu, že za toto by měl taktéž zahraniční subjekt ručit sám.
V případě, že by bylo z Vaší strany nutné produkt po jeho obdržení reklamovat, obraťte se tedy, prosím, na reklamační formulář uvedený na webu a bude Vám zcela jistě vyhověno k Vaší plné spokojenosti.
Opakovaně jsem žádala vrácení peněz a bohužel pořád dokolečka stejná písnička ať balík pošlu do Šanghaje/Dobrý den,
zasílám adresu dodavatele, kterému můžete zaslat zboží společně s odstoupením od smlouvy.
Vy jako zákazník máte možnost se odvolat proti neuznané reklamaci a Dodavatel tuto skutečnost může přezkoumat.
Naše nákupní galerie je provozovatel platformy “Marketplace”/online tržiště, nikoliv prodejcem jako Provozovatel neodpovídá za jakost a kvalitu zboží ani za soulad zboží s ČSN či evropskými normami.
Reklamace dodaného zboží (nároky z odpovědnosti za vadu zboží či za škodu způsobenou vadou zboží) řeší Kupující samostatně přímo s Dodavatelem zboží.
Adresa dodavatele:
Shanghai TingYou Trade Co.,Ltd,
IČ: 913101163423297705
Caobao Rd 1243-315
PSČ: 200235 Shanghai
CN
Tak jsem naletěla asi jako více lidi. Tato společnost, neprodává oblečení, věci atd, které jsou kvalitní . Tahají z lidi jen peníze.
Dámské košlilové šaty SUMMER -green,XL,platba kartou Místo: BELIAMO.CZ, PRAHA, ID transakce:10320583531
Jelikož sami uvádějí na svých stránkách cituji: Garance okamžitého vrácení peněz: špatná barva, velikost nebo to nesedlo? Vrátíme peníze.
Tak dodržení dané garance, dále dodávaní slušného zboží odpovídajícího obrázku a ne hadru a okamžitou nápravu a pozastavení činností této společností.
|
Tweet |
Společnost FINALTY TARGET MEDIA s.r.o. uvádí, že ve vztazích se spotřebitelem vystupuje pouze jako zprostředkovatel, nikoliv jako prodejce. Uvádí to však pouze v obchodních podmínkách, tudíž je možné toto ustanovení vyhodnotit jako překvapivé a dle § 1753 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, by vůči spotřebiteli mělo být neúčinné. V momentě, kdy se webový portál tváří jako klasický e-shop a během uzavírání smlouvy není spotřebitel na fakt, že nejedná s prodejcem, nýbrž pouze se zprostředkovatelem, nikterak upozorněn, není možné podle našeho názoru dojít k jinému závěru, než že jde o překvapivé ujednání. Při tomto závěru vycházíme mj. i z rozhodovací činnosti ADR České obchodní inspekce
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel v tomto konkrétním případě žádat dodání nové věci. Není-li to možné, může spotřebitel od smlouvy odstoupit. Místo výše uvedených způsobů může spotřebitel taktéž žádat přiměřenou slevu.
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.