Počet nahlášených stížností: | 408 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V roce 2020 jsem zakoupila starším rodičům vstupenky na představení "Dva nahatý chlapi" a "Osm eur na hodinu", která se měla konat v Blansku. Díky covidu byla představení přesunuta a poté TicketArt zkrachoval. Kontaktovala jsem TicketArt. Bohužel nebylo možné se dovolat, na e-mail nereagoval i. Kontaktovala jsem i televizi Prima i TV Nova, s tím, že by mohli pomoci nejen mně, ale i ostatním podvedeným klientům. Nikdo se mi bohužel neozval. Vzhledem k tomu, že částka za vstupenky 1700 Kč je poměrně vysoká, byla bych ráda, kdyby rodiče dostali peníze zpět.
Chci vrátit peníze za neodehraná představení.
|
Tweet |
Za „běžných“ okolností by měl spotřebitel právo na vrácení peněz, neboť si u společnosti objednal službu, která mu nebyla poskytnuta – ze strany poskytovatele by se jinak jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť k zadržování částky nemá právní nárok.
Společnost 30. 6. 2021 na svých stránkách (https://vstupenky.ticket-art.cz/) oznámila, že na sebe vyhlásila tzv. mimořádné moratorium, upravené v § 127a insolvenčního zákona. V případě vyhlášení mimořádného moratoria je společnost částečně chráněná proti svým věřitelům, ale dále může provozovat svoji podnikatelskou činnost.
Nicméně dne 23.9. 2021 se situace změnila a usnesením Městského soudu v Praze byl vyhlášen konkurs. Po vyhlášení konkursu měli spotřebitelé stanovenou lhůtu na přihlášení svých pohledávek k insolvenčnímu soudu. V tomto případě lhůta pro podání přihlášek do insolvenčního řízení uběhla 23. 11. 2021 (z veřejně dostupných zdrojů: https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=C8279A750B543FADE05333F21FAC264F) a k pozdním podáním se nepřihlíží.
Jestliže spotřebitel neuplatnil svou pohledávku včas, možnost získání peněz zpět je minimální. S ohledem, na výše uvedené, bude tato stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.