Společnost


TICKET ART PRAHA, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:408
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#60037Žádost o vrácení peněz za vstupenky, které nebylo možné využít.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 28 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.08.2022, před 2 lety

Ilona Jelínková

Znění stížnosti

V roce 2020 jsem zakoupila starším rodičům vstupenky na představení "Dva nahatý chlapi" a "Osm eur na hodinu", která se měla konat v Blansku. Díky covidu byla představení přesunuta a poté TicketArt zkrachoval. Kontaktovala jsem TicketArt. Bohužel nebylo možné se dovolat, na e-mail nereagoval i. Kontaktovala jsem i televizi Prima i TV Nova, s tím, že by mohli pomoci nejen mně, ale i ostatním podvedeným klientům. Nikdo se mi bohužel neozval. Vzhledem k tomu, že částka za vstupenky 1700 Kč je poměrně vysoká, byla bych ráda, kdyby rodiče dostali peníze zpět.


Požadované řešení

Chci vrátit peníze za neodehraná představení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.8.2022 15:20, před 2 lety

Za „běžných“ okolností by měl spotřebitel právo na vrácení peněz, neboť si u společnosti objednal službu, která mu nebyla poskytnuta – ze strany poskytovatele by se jinak jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť k zadržování částky nemá právní nárok.

Společnost 30. 6. 2021 na svých stránkách (https://vstupenky.ticket-art.cz/) oznámila, že na sebe vyhlásila tzv. mimořádné moratorium, upravené v § 127a insolvenčního zákona. V případě vyhlášení mimořádného moratoria je společnost částečně chráněná proti svým věřitelům, ale dále může provozovat svoji podnikatelskou činnost.

Nicméně dne 23.9. 2021 se situace změnila a usnesením Městského soudu v Praze byl vyhlášen konkurs. Po vyhlášení konkursu měli spotřebitelé stanovenou lhůtu na přihlášení svých pohledávek k insolvenčnímu soudu. V tomto případě lhůta pro podání přihlášek do insolvenčního řízení uběhla 23. 11. 2021 (z veřejně dostupných zdrojů: https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=C8279A750B543FADE05333F21FAC264F) a k pozdním podáním se nepřihlíží.

Jestliže spotřebitel neuplatnil svou pohledávku včas, možnost získání peněz zpět je minimální. S ohledem, na výše uvedené, bude tato stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.12.2022 11:45, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.