Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den včera mě syn dobil kredit na telefonni číslo 728754731 částkou 300kc telefonní číslo používám poze na přijímání hovoru jinak vůbec ma od vás paušál který mám na syna tudíž na tomto cisle nevyužívá ani internet a přesto mě byl dnes odecten kredit ve výši 299kc za internet který nevyužiji. Byla by jsem ráda kdyby jste mě částku mohli opět vrátit na účet a internet si nechat . Opravdu nedobijim číslo jen proto abych byla obrana o peníze. Děkuji a doufám v kladne a pro mě příjemně vyřízení děkuji. Barla Bílková 728754731
Mělo by mě být vyhověno a racen kredit a vyrusen internet který nevyuziji
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den,
děkujeme za kontakt. Na čerpání kreditu se podíváme. Doplňte nám zde nebo na e-mail info@o2guru.cz PUK kód nebo výrobní číslo SIM.
S pozdravem
Lucie Zolichová
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.