Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, mám stížnost na doručovatelky v obci Krabčice u Roudnice nad Labem. Nedoručují mi poštu na adresu Darhorse centrum Krabčice i přesto, že mám na bráně řádně označenou schránku a nechávají ji na adrese Krabčice 7. Kde se pošta povaluje na popelnicích a podobně, než si jí všimnou tamní nájemníci a přinesou mi ji do areálu Darhorsu. Takže se ke mě dostane pošta se zpožděním nebo poškozená. Statky jsou naproti sobě přes silnici. U každé mé pošty je telefonní číslo na které mě mohou kontaktovat, bohužel to nedělají. Proto žádám o nápravu, protože je tam i důležitá pošta,která mi není doručena. Děkuji Thunova 723218431.
Doručování pošty na adresu Darhorse centrum Krabčice. Pokud si neví rady, kontaktovat telefonicky.
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.