Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:787
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#6004Nevrácení peněz za nefunkční výrobek

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 měsíců 4 dny 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.02.2015, před 10 lety

Žaneta Charvátová

Znění stížnosti

Na konci roku 2014 jsem si v Lidlu na ulici Bayerova v Brně koupila elektrický mop, který asi po 10 minutách přestal fungovat. Mop jsem reklamovala za 5 dní od koupě. Reklamace byla uznána, ale Lidl mi odmítá vyplatit peníze, nutí mi výměnu zboží přesto, že do reklamačního protokolu jsem ihned při reklamaci uvedla, že chci vrátit peníze. Lidl argumentuje Občanským zákoníkem, ale argumentace je chybná, v případě, že došlo k podstatnému porušení kupní smlouvy (což zde došlo, protože výrobek je nefunkční), má zákazník NA VÝBĚR, jakým způsobem chce reklamaci vyřídit. Prodavačka byla velmi neochotná, odmítla mi sdělit jméno jejího nadřízeného i svoje, odmítla do reklamačního protokolu uvést, že nesouhlasím s vyřízením reklamace a uváděla naprosto zcestné argumenty.


Produkt

Elektromop


Požadované řešení

Chci vrátit kupní cenu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.2.2015 18:20, před 10 lety

Ustanovení o prodeji zboží v obchodě obsahuje speciální úpravu, kde jsou uvedeny nároky spotřebitele při nesplněné jakosti při převzetí. Jedná se o ustanovení § 2169 odst. 1 občanského zákoníku, které stanoví, že kupující může požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady. Z uvedeného je patrné pořadí nároků spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.2.2015 11:45, před 10 lety

Vážená paní Charvátová,
dovolte, abychom reagovali na Vaši stížnost. Naše společnost postupovala správně. Je-li v rámci reklamačního řízení možné dodat výrobek nový, nemá spotřebitel právo na odstoupení od smlouvy.
Omlouváme se Vám za vadný výrobek, který jste u nás zakoupila a doufáme, že s novým budete již spokojena.

S pozdravem
Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.5.2015 11:59, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že spotřebitel již dlouhou dobu nereaguje, prosíme o doplnění informací o tom, v jaké fázi se stížnost nachází. Pokud spotřebitel nezašle doplňující informace do týdne, budeme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.5.2015 12:07, před 10 lety


Žaneta Charvátová

Po výměně několika emailů, kdy jsem nesouhlasila s vyřízením reklamace mi bylo sděleno, že společnost mi tedy vrátí peníze, které si mám vyzvednout přímo na prodejně s tím, že personál je o situaci informován. Nebyl. Nicméně poté, co jsem ukázala paní vedoucí email od regionálního managera, s neochotou mi peníze vrátila. Nikdy více Lidl.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
23.7.2015 14:19, před 9 lety


Žaneta Charvátová

Hodnocení: