Počet nahlášených stížností: | 559 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednal sem si sport.boty a poslali o hodně menší čís.Potrebuju eur.ozn.velik.bot c.44.Dekuji
Prosím výměnu za větší cislo
|
Tweet |
Neodpovídá-li zboží objednávce, je vhodné uplatnit reklamaci.
Uplatní-li spotřebitel reklamaci v prvních šesti měsících od převzetí věci, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí (viz § 2161 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). Důkaz opaku provádí prodávající, pokud reklamaci zamítá. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí, a také se musí vztahovat k vytýkané vadě. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.
Vzhledem k tomu, že se jedná o jinou velikost bot se domníváme, že by neměl být problém s uznáním této reklamace. Podnikatel zároveň bude povinen uhradit účelně vynaložené náklady reklamace (tedy vrácení bot a zaslání bot nových).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
mrzí nás, pokud Vám bylo od prodejce doručeno nevyhovující zboží. Máte možnost produkt reklamovat. Do Vašeho emailu jsme Vám již dne 22.8.2022 zaslali instrukce k vrácení zboží, tzn. adresu na vrácení zboží a všechny potřebné informace. Ohledně vyřízení Vás poté bude informovat reklamační oddělení do emailu. Pro bližší informace nás prosím kontaktujte na info@postovnezdarma.cz nebo na zákaznické lince + 420 371 140 216.
Hezký den přeje,
Lucka B.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.