Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobrý den,
byla mi odmítnuta reklamace spoje s elektronickou jízdenkou, kde jel náhradní bílý autobus a nefungovala klimatizace. Vyjádření společnosti je : "Ďakujem za Vašu trpezlivosť pri čakaní na odpoveď na Vašu reklamáciu.
Kontaktovali sme priamo dopravcu, ktorý obsluhoval danú autobusovú linku a nepotvrdil nám žiadnu poruchu klimatizácie v danom autobuse. V tomto prípade nie je možné pristúpiť ku kompenzácii jízdenky."
Stále mám zájem reklamaci uplatnit, neboť vím, že klimatizace ve spoji skutečně nefungovala.
Elektronická jízdenka
Uznání reklamace a navrácení částky
|
Tweet |
Pokud by došlo k situaci, že přepravce reklamaci zamítne jako neoprávněnou, doporučujeme obrátit se na advokáta, který by mohl postup společnosti prostudovat a rozporovat zjištěný stav věci u soudu. Seznam advokátů je dostupný na stránkách www.dtest.cz/advokati.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.