Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#60053Vlak nečekal až nastoupime

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 hodina 7 minut

Detail stížnosti

Publikováno
22.08.2022, před 2 lety

Frantiska Trencsenyiova

Znění stížnosti

Dobrý den.Vlak z Ostravy-Svinov do krakowa Glowny
Vlak 104 EC který měl jet 11.01 ale meskal 11.25 měl jet že 4 nástupiště a 1 kolej přijel sice ale ja s měny nemocnici rodicmi ste ani nestihli nastoupit a průvodci už piskal a když sme se ho ptali, jestli jede do Krakowa tak říkal že NE a přitom jel a mi sme tam cekali na neho v předstihu a nenastoupili protote reprej nejel do krakowa a pak jak lidi mají čas nastoupit s taškami a se zdravotními problémy, když nestal vlak ani minutu a už jel! Nejenže sme zmeskali vlak, průvodci nás oklamat a ještě ani nejel žádný jiný vlak, protože nebyli místa a ani peníze se mj nevrátili!
To že vlaky mají spozdeji není vina cestujicich a nemělo by se ignorovat cestujuci a hlavne počkat jestli cestujuci nastoupí nebo se zajímat o ně jestli potřebujou poradit.
Urcite to nebyla chyba naše a rada bych chtela vedet jméno toho průvodciho, budu se na něho stěžovat, mám svědky, že řekl že nejede Do krakowa!
Za tohle bych určitě chtěla vrátit peníze ta tu jednu cestu za 3 osoby!
Sem hluboce sklámana a ponížení!


Produkt

Vlak 104 EC z ostrava-svinov do krakow glowny 11.01 odjezd


Požadované řešení

Vrácení peněz za cestovní lístky jelikož diki spruvodcimu sme na vlak ani nenastoupili 3 osoby!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.8.2022 13:52, před 2 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.