Společnost


OK. shop s.r.o.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#6006Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 25 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.02.2015, před 10 lety

Blanka Holešovská

Znění stížnosti

Obuv zakoupena 15.8.2014, obuv z broušené kůže, protžené dírky na tkaničky u obou bot. Reklamace podána 3.12.2014


Produkt

Hanson fashion shoes , 8519-24


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.2.2015 17:30, před 10 lety

Je-li reklamace uplatněna do 6 měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku provádí prodávající, pokud reklamaci zamítá. Je tedy nutné posoudit, zda se prodejce vypořádal s výše uvedenou zákonnou domněnkou. Prodejce se odpovědnosti za nesplněnou jakost může zprostit pouze prokázáním opaku. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení např. o nedodržení zásad zacházení s věcí, ale ideálně prokázání opaku znaleckým posudkem. Pouhé obecné tvrzení tedy za vyřízení považovat nelze, s odkazem na § 2161 občanského zákoníku může spotřebitel nadále trvat na řádném vyřízení reklamace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.5.2015 11:57, před 10 lety

Společnost jsme se pokusili kontaktovat prostřednictvím emailu, telefonicky i doporučeným dopisem. Bohužel jsme na žádnou z těchto forem komunikace neobdrželi reakci. Z tohoto důvodu stížnost uzavíráme pro nedostupnost subjektu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.