Společnost


Bombex Company s.r.o.

Počet nahlášených stížností:214
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

41%
59%
Toto skore je založeno na 24 stížnostech.

#60063Upozornění na podvodné způsoby při nabídce nanospray na opravu laku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
22.08.2022, před 2 lety

Jiří Jerhot

Znění stížnosti

Naletěl jsem na nabídku, mimochodem perfektně graficky zpracovanou, na tzv. nanospray spreeing, kterou jsem objednal 12.8.2022 v 11:34 hod. na e-mailu z www. stránky rumble stories. Následně ihned jsem si ověřoval recenze na uvedenou firmu a zjistil jsem, že jsem naletěl na podvodníky, kteří nedodávají nabízené výrobky, ale jen nějaké nefunkční padělky. Takže jsem prakticky obratem objednávku zrušil na stejné adrese, odkud mi potvrdili objednávku, tj. info@doplnkyauto.cz , a to už v 12:23 hod. 12.8.2022 a pro jistotu ještě opakoval zrušení v 13:59 hod. 12.8.2022. Přesto mi přišla informace jako support@ppl, že zásilka pod č. 40785361524 se připravuje k odeslání na mou adresu, přestože byla podle obchodních podmínek dodavatele zrušena do 6 hodin po odeslání, Takže jsem se obrátil na dopravní společnost ppl telefonicky a požádal o neodesílání zásilky, protože objednávka byla řádně včas zrušena. PPL mi ochotně vyhověla s tím, že zásilku obratem vrátí odesilateli a nebude se jí pokoušet dopravovat na mou adresu. Jaké bylo mé překvapení, když mi přišel e-mail s požadavkem na nějakou úhradu nákladů ! A to ještě s odkazem na jejich obchodní podmínky, které jsem přesně obdržel, kopie citovaného mailu:

DoplnkyAuto.cz
pá 19. 8. 10:48 (před 3 dny)
komu: mně
Vaše objednávka nebyla převzata
Vaše objednávka #6349 (12. 8. 2022) nebyla Vámi převzata od dopravce, kterou byla přepravní společnost PPL Balík do ruky.
Z důvodu že jste udělal/a objednávku, kterou následně nevyzvedl/a Vás prosíme o zaslání částky 49 Kč na náš bankovní účet 45145123/2010.
Pro Slovenko prosíme zaslat 4 € na náš bankovní účet CZ50 2010 0000 0000 4514 5123
Více informací najdete v naších obchodních podmínkách.

Číslo objednávky: 6349
Datum objednávky: 12. 8. 2022
Nano sprej na opravu laku SPREEING
1 449 Kč

Dále nebudu unavovat, tato podvodná společnost si hraje na mrtvého brouka, nedodržuje vlastní obchodní podmínky, ignoruje požadavek na zrušení objednávky, utajuje mailové a telefonické spojení na sebe a vůbec nekomunikuje se zákazníkem.
Momentálně jsem zjistil, že už zrušila svou www stránku a stáhla nabídku na na nano spray. Já jsem měl to štěstí, že jsem objednávku zrušil včas, byť s výše uvedenými problémy. Jen jsem chtěl upozornit na nekalé způsoby této "obchodní společnosti".


Produkt

Zrušené objednávka, potíže s jejím zrušením , nulová komunikace s dodavatelem


Požadované řešení

Zabránit uvedené "firmě" v dolší podvodné činnosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.8.2022 12:19, před 2 lety

Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů. Eurokonformním výkladem lze dovodit, že odstoupit od smlouvy má spotřebitel právo i před samotným převzetím.

Ze stížnosti nevyplývá, že by spotřebitel hradil kupní cenu výrobku. V případě, že by kupující převzal zboží a vracel ho dle výše cit. ustanovení občanského zákoníku, nemá (není-li sjednáno jinak) nárok na náhradu poštovného spojeného s vrácením zboží zpět prodejci.

V daném případě je tedy skutkovou otázkou, kdy ke stornu objednávky došlo a je-li účtovaná cena za dopravu přiměřená.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.8.2022 23:34, před 2 lety

Dobrý den, omlouváme se za nepříjemnosti, všechny požadavky řešíme pečlivě ve prospěch zákazníka. Prosíme ozvěte se nám na email info@nakupdarek.cz, kde rádi vaší záležitost vyřešíme k vaší spokojenost. :)

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2022 16:08, před 2 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2022 20:46, před 2 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.