Společnost


VidaXL Europe B.V.

Počet nahlášených stížností:8
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#60066Neprovedená výměna zboží za jinou barvu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 24 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
22.08.2022, před 2 lety

Šárka Čípová

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 28.7.2022 v 17.50 jsme zaslali platbu výše uvedené společnosti a tímto si zakoupili na e-shopu Vida XL.cz podušku pro závěsné houpací křeslo zelená 150 cm textil za 1 119,-Kč. Zboží přišlo asi po deseti dnech a po rozbalení krabice jsme usoudili, že bychom zelenou barvu podušky rádi vyměnili za barvu modrou. Napsala jsem tedy na VidaXL.cz email, s popsáním situace a s prosbou, jak máme dále postupovat.
Na to mi odepsali, že máme poskytnout ID transakci PayPal, což jsme tedy obratem udělali. Na to nám odepsali, že po kontrole v jejich systému je pouze jediný záznam o našem nákupu, a to 14. března 2019, a že si máme laskavě dvakrát zkontrolovat, zda je zboží skutečně zakoupeno u nich. To bylo 17.8.2022 a od té doby, i když jsem zaslala ještě další dokumenty, které byly přiloženy ke zboží a napsala dalších pět emailů, aby se mnou situaci řešili, se neozvali.
Dnes mi poslali email, že by jim naše pozitivní zpětná vazba nebo pochvala v průzkumu v jejich e-mailu pomohla zlepšit kvalitu jejich služeb. Doufají, že od nás dostanou „palec nahoru“ a jsou si jisti, že náš komentář a zpětná vazba jim pomohou vybudovat lepší komunikaci v budoucnu. A to už jsem se rozhodla, že si to nechci nechat jen pro sebe.

Děkuji za Vámi věnovaný čas mé stížnosti.
Šárka Čípová, Frýdek-Místek


Produkt

Poduška pro závěsné houpací křeslo zelená 150 cm textil za 1 119,-Kč.ID faktury 0420000196491 ze dne 28.7.2022.


Požadované řešení

Ráda bych poukázala na neserióznost tohoto e-shopu.
Samozřejmě bych si přála zboží vyměnit, ale nevím, jak bych měla jinak postupovat, když druhá strana
nekomunikuje.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.8.2022 12:50, před 2 lety

Při koupi zboží na dálku nevyplývá ze zákona spotřebiteli nárok na výměnu zboží, nicméně jej může vrátit do 14 dnů od převzetí bez uvedení důvodu a prodávající mu poté vrátí kupní cenu. Bude-li spotřebitel odesílat zboží zpět prodejci, doporučujeme uschovat veškeré doklady o objednávce a odeslání zboží zpět.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Nizozemí), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.12.2022 17:00, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.