Společnost


BONO auto a.s.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#60075Udělali mi špatnou geometrii

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 27 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.08.2022, před 2 lety

Stanislav Cuber

Znění stížnosti

V Bono Poruba mi provedli špatnou geometrii a přední pneumatiky se začaly velmi rychle sjíždět na konec až na plátno a nechali mě na ni jezdit od března 2022 do 7/2022 po druhé když jsem ji reklamoval tak ji udělali znovu špatně momentálně bylo levé kolo sjeté na plátno a pravá venkovní strana taky sjeta zcela hladká guma.


Požadované řešení

At mi koupí pan F. a mechanik který zakázku dělal nové gumy RUN FLAT které jsem tam měl za 5 měsícu mohu gumy vyhodit díky jejich práci


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.8.2022 15:39, před 2 lety

V uvedeném případě se jedná o smlouvu o dílo, která je upravena v § 2586 a násl. občanského zákoníku.

Chyba v geometrii vozidla je důvodem pro reklamaci díla (přiměřeným reklamačním nárokem je přiměřená sleva z ceny za geometrii nebo vrácení ceny za nekvalitně provedenou službu). Z titulu odpovědnosti za škodu se spotřebitel může domáhat náhrady za zničené pneumatiky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.12.2022 11:47, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.