Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V Bono Poruba mi provedli špatnou geometrii a přední pneumatiky se začaly velmi rychle sjíždět na konec až na plátno a nechali mě na ni jezdit od března 2022 do 7/2022 po druhé když jsem ji reklamoval tak ji udělali znovu špatně momentálně bylo levé kolo sjeté na plátno a pravá venkovní strana taky sjeta zcela hladká guma.
At mi koupí pan F. a mechanik který zakázku dělal nové gumy RUN FLAT které jsem tam měl za 5 měsícu mohu gumy vyhodit díky jejich práci
|
Tweet |
V uvedeném případě se jedná o smlouvu o dílo, která je upravena v § 2586 a násl. občanského zákoníku.
Chyba v geometrii vozidla je důvodem pro reklamaci díla (přiměřeným reklamačním nárokem je přiměřená sleva z ceny za geometrii nebo vrácení ceny za nekvalitně provedenou službu). Z titulu odpovědnosti za škodu se spotřebitel může domáhat náhrady za zničené pneumatiky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.