Společnost


BusLine a.s.

Počet nahlášených stížností:109
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#6008Zpoždění autobusu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

18 minut 59 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
19.02.2015, před 10 lety

Týna Ryglová

Znění stížnosti

Téměř každý den odjíždí řidič Arnošt Kozák déle z Hradce Králové. Autobus má odjíždět v 16:40 hodin a odjíždí v 16:43 -16:45 hodin. Přijíždí na nástupiště j2 velmi často až v 16:40, což je čas odjezdu.


Požadované řešení

Odjezd autobusu v čas. Tj. v 16:40 hod.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.2.2015 17:10, před 10 lety

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je nutné směřovat přímo na konkrétního dopravce.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.