Společnost


DER Touristik CZ a.s.

Počet nahlášených stížností:238
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#60086ELI Hotel **** bylo **

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 23 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
23.08.2022, před 2 lety

Vladimír Víšek

Znění stížnosti

Text reklamace z 30.6.2022:
Dobrý den,
na základě smlouvy Rezervační číslo 136153574 jsme měli být ubytování ve 4 * hotelu bočním traktu ELI hotelu na Sicilii. Nikde ve vaší nabídce nebylo uvedeno, že toto ubytování nemá se zařazením do 4* kategorie nic společného. Pokoje v tomto traktu jsou vybydlené, v kategorii odpovídající 3* zhruba před čtvrt stoletím. Dnes by v porovnání s žádným 3* hotelem neobstály. Pokud máte zájem mohu vám zaslat fotografie pokoje. Podobně zklamaných klientů je zde více. S pólu s dalšími klienty se nám dnes prostřednictvím vaší delegátky podařilo přestěhovat do hlavní budovy ELI hotelu do skutečně 4* pokoje. Museli jsme však doplatit za zbývající 4 noci celkem 200,- EUR. Tuto částku požadujeme zpětné proplatit od vaší společností. Doklad o úhradě vám zašleme po ukončení pobytu. Předem vám děkujeme za kladné vyřízení této reklamace. Zároveň vám v dobrém, jako dlouholetí klienti, doporučujeme uvést nabídku pobytu v tomto hotelu na vašich internetových stránkách do souladu se skutečností. Nedělá vám ani mateřské společnosti dobrou, ale klamavou reklamu.


Produkt

Ubytování neodpovídali cestovní kanceláří deklarovaným **** v ELI Hotelu na Sicílii.


Požadované řešení

Proplacení mnou uhrazeného doplatku 200,- EUR za ubytování ve skutečně **** standardu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.8.2022 14:43, před 2 lety

Neměl-li zájezd vlastnosti, o nichž pořadatel spotřebitele ujistil nebo které spotřebitel vzhledem k nabídce a zvyklostem důvodně očekával, měl by pořadatel zajistit nápravu, pokud byla možná a pokud by si nevyžádala neúměrné náklady. Nezjednal-li pořadatel nápravu ani v přiměřené lhůtě, kterou mu spotřebitel určil, může si spotřebitel zjednat nápravu sám a pořadatel mu nahradí účelně vynaložené náklady.

Měl-li zájezd vady, vytkl-li je spotřebitel bez zbytečného odkladu a určil-li k tomu přiměřenou lhůtu k odstranění vady, má spotřebitel dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vad. Existenci vad je nutné doložit (např. foto nebo video záznam). Nevytkl-li spotřebitel vady zájezdu bez zbytečného odkladu vlastním zaviněním, právo na slevu mu vůbec nevznikne, proto doporučujeme jednat vždy co nejdříve.

Pro výpočet výše nároku je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení Frankfurtská tabulka slev: http://www.evropskyspotrebitel.cz/files/frankfurtska-tabulka.pdf. Více informací ohledně problematiky zájezdů je možné také vyhledat na adrese www.dtest.cz/clanek-5233/na-co-nezapomenout-pri-reklamaci-zajezdu nebo na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu.

Uzná-li podnikatel reklamaci jako opodstatněnou je povinen vrátit spotřebiteli přiměřenou část kupní ceny zájezdu. Podnikatel by měl bez dalšího vrátit stanovenou část kupní ceny v penězích. Podnikatel může vystavit spotřebiteli poukaz na další služby pouze v případě, kdy s vystavením poukazu spotřebitel výslovně souhlasí. Není možné spotřebiteli vnutiti poukaz proti jeho vůli.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.12.2022 16:37, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.