Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Koupil jsem si telefon za cca 18500,- Kc k tomu nejake prislusenstvi a hlave "pojisteni" proti kradezi a rozbiti za 2500,-Kc. Telefon mi asi po 6 mesicich nekdo vytahl z kapsy kdyz jsem jel domu po nocni z prace a usnul jsem v metru... Cekal jsem mesic a pul na uznani z policie, kdyz jsem to uzneseni dostal zajel jsem na hlavni pobocku alzy v holesovicich to bylo 29.12.2014.
Tam mi bylo receno ze rekalamace trva 2-3 tydny. Ubehli tri tydny a nic se nestalo tak jsem tam skousel volat a psat emaily. Odpovedi na emaily katastrofa, pokazde tam bylo omlouvame se ale vasi pojistni udalost jsme jetse nevyresili... Kdyz to byl uz skoro 4 tyden jsem skusil zavolat do pojistovny s kterou ma alza smlouvu. Volal jsem tam 23.1.2015 a tam mi bylo receno:
Spolecnost Alza tuto pojistnou udalost pojistovni nahlasila ale jeste poistovni nezaslali uznani od policie. Ja byl vzteky bez sebe!!!
Clovek ceka skoro 4 tydny a alza nemuze zaslat uzneseni? to je doslova k smichu. Tak jsm to uzenseni a vsechny dokumenty zasilal ja emailem do pojistovny.
Nasledne na to jsem volal do alzy a tam mi bylo receno ze to budou urgovat.. Samozrejme bez odpovedi. V alze mi jeste rekli ze to neni jako reklamace ze na to maji 2-3 tydny ale ze na to maji 35 dni.
Jak jsem psal 29.12.2014 jsem to byl v alze nahlasit, tak ze bere se datum 30.12.2014 tech jejich "35" dni uplynulo 2.2.2015. a nikdo nic nedal vedet, tak jsem zasel do alzy 3.2.2015 ze co se stane kdyz nesplni tech 35 dni na to vyrizeni? Nejdrive jsem nerekl ze jsem ten pripad, ze se chci jen informovat.. Bylo mi zdeleno ze mam narok na dostoupeni od smlouvy, proto ze je to poruseni zavazku od spolecnosti alza na garanci 35 dnu na vyrizeni pojistne udalosti. A ja na to reagoval tady mate uznani od policie vsechny papiri z alzy i od policie a ze chci odstoupit od smlouvy.
Ten kluk ani nevedel co rict, tak ze musim pockat a bla bla bla...
Pojistovna mi samozrejmne ten pripad zamitla, ze pry jsem si mel davat veci pozor... ( z me skusenosti se oplati radeji lhat kdyz se vam neco takoveho prihodi) kdyz reknete pravdu tak vam to neuznaji.
mobil SONY XPERIA Z1,seriove cislo 358091056811380, pojisteni proti kradezi, poruseni smluvnich podminek na vyrizeni reklamace 35 dni,
chci odstoupit od kupni smlouvy a vratit penize
|
Tweet |
Při zřizování jakékoli služby je žádoucí předem zjistit, co je jejím obsahem a za jakých podmínek je možné nabízené výhody čerpat. Obzvlášť u pojistných smluv je vždy důležité zaměřit se na výluky z pojištění, protože naplňuje-li skutkový stav výluku, pojištěný nemá právo na pojistné plnění.
Skutečnost, že společnost nesplnila garantovanou lhůtu vyřízení události, nezakládá právo spotřebitele na odstoupení od kupní smlouvy. Jedná se o porušení smluvní povinnost, kdy druhá strana může požadovat náhradu škody, která jí v důsledku porušení vznikla.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.